כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לבקשת שר החוץ

האפיפיור ייפגש עם משפחות החטופים: "להגביר את המודעות"

במלאת חצי שנה לטבח ה-7 באוקטובר: האפיפיור נענה לבקשת שר החוץ ישראל כ"ץ וייפגש עם משפחות החטופים: "המטרה להגביר את המודעות לנושא שחרור החטופים ולהבטיח שכל הפסקת אש תותנה בשחרור החטופים"

האפיפיור ייפגש עם משפחות החטופים: "להגביר את המודעות"
השר ישראל כץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במלאת חצי שנה למתקפה הרצחנית של חמאס, הודיע הוותיקן כי האפיפיור פרנציסקוס נענה לבקשתו של שר החוץ ישראל כ"ץ וייפגש מחר (שני) עם משפחות החטופים שהתלוו לביקורו המדיני של השר כ"ץ באיטליה ובוותיקן כדי להביע את הזדהותו ותמיכתו בשחרור כל החטופים הביתה.

בהמשך, שר החוץ כ"ץ ייפגש עם שר החוץ של הוותיקן, הארכיבישוף פול גלאגר, וידון עימו בחשיבות הגברת הלחץ לשחרור כל 133 החטופים שנותרו בשבי חמאס.

שר החוץ ישראל כ"ץ: "אני מודה לאפיפיור על שנענה לבקשה להיפגש עם בני משפחות החטופים כדי לחזק אותן ולתמוך בהחזרת החטופים הביתה. לתמיכת האפיפיור משקל מוסרי ומעשי רב ואני משוכנע שתתרום להחזרת החטופים הביתה.

פגישה זו תתקיים בהמשך לפגישה היום עם שר החוץ האיטלקי והקהילה היהודית ולפגישות המתוכננות למחר עם שרי ההגנה והפנים. מטרת הביקור היא להגביר את המודעות לנושא שחרור החטופים ולהבטיח את המשך תמיכת איטליה ביעדי המלחמה של ישראל והתניית כל הפסקת אש בשחרור החטופים תחילה".

ישראל כ"ץ חטופים האפיפיור האפיפיור פרנציסקוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד