כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
שלוחה איראנית

אב המשפחה על זר האבל: "זה מטלטל. בוקס בבטן שבא לך להקיא"

זר אבל נשלח לבית משפחת החטופה לירי אלבג • אביה אלי אלבג, הגיב: "זה מטלטל, אבל הודיעו לנו שזה לא נעשה על ידי ישראלי וזה מנחם אותי"

אב המשפחה על זר האבל: "זה מטלטל. בוקס בבטן שבא לך להקיא"
חיילים מחובקים. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

זר אבל נשלח לבית משפחת החטופה לירי אלבג. על פי הערכתו של השב"כ, איראן היא זו שאחראית לכך. אריה אלדד ובן כספית שוחחו ברדיו 103fm עם אלי אלבג, אביה של לירי, אשר הגיב לאירוע הקשה ושיתף בתחושותיו לאור הדיווחים על עסקת שחרור אפשרית.

לדבריו, "קיבלנו את זר הפרחים לבית ביום שישי, אבל את הידיעה קיבלנו ביום ראשון. קצין הביטחון של היישוב ראה את זה ומסרו לנו את המידע. אחרי שעשו את הבדיקות על הנושא, הודיעו לנו כי זה לא נעשה על ידי ישראלי, וזה מנחם אותי הרבה".

עוד הוסיף באשר לאירוע כי "זה מטלטל. מספיק שראינו את התמונה עם ההקדשה האיומה הזו. במבט ראשון זה בוקס בבטן שבא לך להקיא, ואז אתה אומר לאן הגענו והאם יכול להיות שמישהו מהעם שלנו יכול לעשות כזה דבר? ביקשתי לפרסם את זה, הרבה חברי כנסת מהממשלה התקשרו והיו גם מזועזעים", אמר. 

על עסקה אפשרית, ציין: "אנחנו מנסים להיות אופטימיים. יש ימים שאני נהיה פחות אופטימי בעקבות כל משפט כזה או אחר, ואני מקווה מאוד שהחטופים והילדה שלי, בעקבות כל הסימנים הקיימים עכשיו, יבואו הביתה ואני מקווה שלא משלים אותנו".

לסיום, הזכיר כי "אני בצד שדוחף לעסקה בכל מצב, אני בעד שלום בתוך המדינה וביחד ננצח. לירי -  אנחנו, אמא, גיא, שי, רוני - הופכים עולמות שתבואו הביתה חזרה כמה שיותר מהר".

לירי אלבג אלי אלבג רדיו 103FM מלחמת חרבות ברזל זר אבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד