כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הגיעו להבנות

בהתערבות ההסתדרות: נמנעו הפיטורים בנמל אילת

בישיבה בבית ההסתדרות, בהשתתפות נציגי ההסתדרות, הנהלת הנמל וחברת נמלי ישראל סוכם על הבנות שימנעו את פיטורי העובדים, לצד שדרוג תשתיות הנמל | יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אייל ידין: "רק בשותפות אפשר לצמוח"

בהתערבות ההסתדרות: נמנעו הפיטורים בנמל אילת
מכוניות מיובאים בנמל אילת צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

בהתערבות ההסתדרות, הודיעה הערב (ראשון) הנהלת נמל אילת כי היא חוזרת בה מכוונתה לפטר כמחצית מכוח האדם בנמל, ותקיים שיח שוטף עם ההסתדרות. ההסכמות הושגו בישיבה בבית ההסתדרות השתתפו יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד אייל ידין, מנכ"ל האיגוד עו"ד רועי בליטנטל, יו"ר החטיבה הימית עו"ד ניר אייזנברג, יו"ר מרחב אילת בהסתדרות, משה אזולאי, יו"ר איגוד קציני הים, אבי לוי; מטעם הנהלת הנמל, היו"ר  אבי חורמרו והמנכ"ל גדעון גולדבר; מטעם חברת נמלי ישראל – היו"ר עוזי יצחקי והמנכ"ל טיקו גדות.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אייל ידין, אמר: "בשיח של שותפות, אנחנו מעלים למסלול את יחסי העבודה בנמל אילת. גם בימים קשים אלה, הגענו להבנות אחראיות, עם רשת ביטחון תעסוקתי לעובדים, ותוך דאגה לרציפות התפקודית של השער הימי הדרומי של ישראל".

לדברי מנהל החטיבה הימית באיגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד ניר אייזנברג: "פעם אחר פעם אנו מוכיחים שרק באמצעות הידברות ושיח פתוח וכן בין ההנהלה לעובדים ניתן להביא פתרונות לכל סוגיה שעל הפרק".

יו"ר מרחב אילת בהסתדרות, משה אזולאי מסר: "עובדי נמל אילת הוכיחו יכולת ארגונית מדהימה, ובתמיכה של ההסתדרות הורידו את הפיטורים מסדר היום".

ההסתדרות נמל אילת פיטורים פיטורי עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד