כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עוררה סערה

המפגש הטעון בין שרה נתניהו לבני משפחות החטופים

בתחילת חודש ינואר התקיים מפגש טעון בין משפחות החטופים לבין ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה. שרה אמרה כי "סינוואר מקבל את המסר מהתקשורת הישראלית, שהוא מסר שרק מחזק אותו להיות חזק מול ישראל"

המפגש הטעון בין שרה נתניהו לבני משפחות החטופים
תפילה בכותל למען שחרור החטופים צילום: הקרן למורשת הכותל

ב"חדשות 12" פורסמו הקלטות מהפגישה הקשה בין ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה לבין בני משפחות חטופים בינואר האחרון.

שרה נתניהו אמרה: "וגם, דבר אחד. אומנם לא שאלת אותי, אבל אני סתם אומרת... שוב, לא בתור אחת שבקבינט, ולא יודעת... והוא (רה"מ) לא מספר לי כלום, אבל רק בתור, כמו שאתם, אנשים הגיוניים... דבר אחד סינוואר מקבל - את המסר מהתקשורת הישראלית, שהוא מסר שרק מחזק אותו להיות חזק מול ישראל. וזה גם דבר שכולנו צריכים לחשוב עליו". בת משפחה: "לא בטוח". 

שרה נתניהו: "הוא מקבל מסרים שמאוד מאוד... לדעתי, שוב, לא מכם, אבל מכל הגורמים, בעיקר מהתקשורת...". בת משפחה: "אז אנחנו מקבלים, מי שהיה ליד סינוואר, מקבלים דברים אחרים. להפך. מאיפה את יודעת? דיברת עם סינוואר? את יודעת מה הוא שומע? אם 12 או 13 או 14?".

שרה נתניהו: "אני מצטערת, אני לא דיברתי איתו...". בת משפחה: "אז זהו, אז אנחנו לא יודעים. אבל החטופים שחזרו משם, ונפגשו עם סינוואר, הם יודעים. הם יודעים טוב מאוד. והם שמחים מאוד היו לשמוע בתקשורת שדואגים להם ומפגינים בעדם. ולפני זה הם חשבו שהפקירו אותם, כי הפקירו אותם ב-7.10". 

בן משפחה: "אנחנו שומעים פה את המשך השיסוי וההפרדה שיש בעם, זה בדיוק מה שהיא עשתה. בת משפחה: "בדיוק. נכון. אני יודעת, אבל אני לא אתן לה". בן משפחה: "במקום להיות ביחד, אז היא אומרת עכשיו, את מבינה? זה ה'יחד', זה ה'יחד'". רה"מ נתניהו: "לא, לא...". בן משפחה: "את יכולה לחזור בך מהדברים שאמרת, לא אמרת דברים נכונים".

שרה נתניהו ראש הממשלה נתניהו מלחמת חרבות ברזל חטופים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד