כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
משאית ונגרר הוחרמו

טיפשים בכבישים: הסיפורים שמלמדים כמה יש להיזהר בדרכים

הנה משלוח חדש של "טיפשים בכבישים" עם כל הבאלגן שהיה לנו בשבוע שעבר. תקראו ותבינו כמה המצב חמור ותשתדלו להיזהר בכביש

טיפשים בכבישים: הסיפורים שמלמדים כמה יש להיזהר בדרכים
בדיקת המשטרה גילתה רמת אלכוהול גבוהה פי 13 מהמותר צילום: דוברות המשטרה

שבוע חדש הגיע ואיתו משלוח חדש של טיפשים בכבישים. לפעמים הינו שמחים אם לא היה לנו מה לספר לכם בתחילת השבוע ופשוט לספר שהכל היה טוב בכבישים, אף אחד לא נהג בלי רישיון, אף אחד לא היה שיכור ואף אחד לא בחר ביודעין לסכן את החיים שלנו ושל הילדים שלנו, אבל כנראה שלפעמים זאת בקשה שהיא פשוט יותר מדי מוגזמת.

אז הנה משלוח חדש של "טיפשים בכבישים" עם כל הבאלגן שהיה לנו בשבוע שעבר. תקראו ותבינו כמה המצב חמור ותשתדלו להיזהר בכביש.

המקרה הראשון היה בכביש 44 סמוך לניר צבי, כשהשוטרים עצרו לבדיקת משקל משאית עם נגרר. בדיקת המשקל העלתה שהנהג, תושב חולון, העמיס את המשאית עצמה כך שהמשקל שלה חרג "רק" ב-31.7% ממה שמותר. ומה עם הנגרר? הוא חרג ב-38.7% מהמותר. הנהג נחקר וזומן לשיפוט מהיר. המשאית והנגרר הוחרמו לחודשיים.

כמובן שיש לנו את פינת הנפסלים, כלומר אלה שבכלל אסור להם לנהוג. הכוכב של השבוע, לפחות אחד הכוכבים, הוא תושב באקה אל גרביה בן 42 שנעצר לבדיקה שגרתית סמוך לחריש. איפה הרישיון שלו? אין לו, הוא פסול לנהיגה על ידי בית משפט. הנהג נחקר ושוחרר בתנאים וכתב אישום יוגש נגדו. הרכב שלו הושבת כמובן ל-30 יום.

רוצים עוד כוכב שאין לו רישיון? לבריאות: בשבוע שעבר סיירת האופנועים של המשטרה עצרה סמוך לערערה נהג בן 24. למה אנחנו בעצם קוראים לו נהג? זו טעות שלנו - כי נהג הוא מי שמורשה לנהוג. ההוא מעולם לא הוציא רישיון. אז הוא נחקר ונשלח למעצר בית. כתב אישום יוגש נגדו והרכב שלו הושבת ל-30 ימים.

האמת היא שיש לנו עוד הרבה כאלה אבל אי אפשר בלי קצת טיפה מרה: קחו למשל את תושב פדיה בן 56 שנהג על משאית ונעצר לבדיקה ליד רחובות. השוטרים הריחו שיש לו ריח של מסיבת פורים ולא של נהג משאית שנוסע בכביש, אז הם ערכו לו בדיקה וגילו 661 מיליגרם אלכוהול, שזה "רק" פי 13 מהמותר! הנהג נחקר וזומן לשיפוט מהיר, רישיון הנהיגה שלו נפסל לחודש והמשאית הוחרמה לחודש. סעו בזהירות.

 

נהיגה בשכרות נהיגה במהירות גבוהה עודף משקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד