כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
וולוו מורידה מחירון

המחיר של הדגם החשמלי האהוב יורד

בגרסה הבסיסית של EX30, המחיר יורד מ-190 אלף שקלים ל-180 אלף שקלים. אבל חשוב להדגיש שזו גרסת הבסיס שיש לה סוללה בקיבולת של 51 קילוואט/שעה בלבד וטווח הנסיעה הרשמי שלה הוא 344 קילומטרים

המחיר של הדגם החשמלי האהוב יורד
עשרות אלפי שקלים הנחה במחירון הרשמי של וולוו EX30 החשמלית. האם הרוכשים שקנו במחיר המלא יפוצו? צילום: וולוו

חברת מאיר, יבואנית וולוו מוזילה את מחירה הרשמי של וולוו 30 EX – הדגם החשמלי הבסיסי של וולוו. הכוונה כאן אינה למבצע הנחות בודד וזמני אלא להורדה של המחיר הרשמי של המכונית במחירון היבואנית. ה-EX30 הוא רכב הכביש שטח החשמלי של וולוו שמיוצר על ידי החברה בסין על ידי ג'ילי והוא חולק מכלולים עם שני רכבים נוספים: זיקר X וסמארט החדשה, שניהם רכבים חשמליים. במקרה של הזיקר X, המחיר בו היבואנית הציגה את הדגם עדיין נשמר, כלומר הוא לא עלה, אבל במקרה של הסמארט המחיר כבר הספיק לעלות.

לפי הודעתה של יבואנית וולוו, בגרסה הבסיסית של EX30, המחיר יורד מ-190 אלף שקלים ל-180 אלף שקלים. אבל חשוב להדגיש שזו גרסת הבסיס שיש לה סוללה בקיבולת של 51 קילוואט/שעה וטווח הנסיעה הרשמי שלה הוא 344 קילומטרים. גרסה זו מצוידת במנוע חשמלי בודד אשר מפיק 272 כוחות סוס.

מעל גרסה זו ניצבת גרסת "פלוס" שמצוידת בסוללה יותר גודלה, עם קיבולת של 69 קילוואט/שעה. הטווח הרשמי של גרסה זו הוא 460 קילומטרים. עד כה גרסה זו עלתה 222 אלף שקל אך כעת המחיר שלה מוזל ל – 210 אלף שקל.

רשימת הגרסאות הנוספות שהוזלו כוללת גם את גרסאות "טווין מוטור פרפורמנס" שמגיעות בשתי רמות אבזור: "פלוס" ו"אולטרא". במקרה של גרסת הפלוס, המחיר היה 243 אלף שקל אבל כעת הוא יורד ל-234 אלף שקל ואילו בגרסת "טווין מוטור אולטרא" המחיר היה 253 אלף שקל, אך כעת הוא יורד ל-240 אלף שקל.

הורדת מחירון רשמית היא דבר נדיר עד-לא-קיים בזירת הרכב בישראל. המהלך הזה משקף היטב את הלך הרוח בענף ואת ההאטה במכירות שמתחילה ליצור הזדמנויות לרוכשים לא רק בוולוו אלא גם בקרב מותגי רכב רבים אחרים.

 

 

וולוו חברת מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד