כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תקרית נוספת

שוב תקלה בבואינג: כיסוי המנוע נפל לאחר ההמראה

נוסעים בטיסה מדנוור ליוסטון בארה"ב גילו כי כיסוי המנוע נתלש ופוגע בכנף בדרכו למטה. המטוס חזר לנמל התעופה ונחת בשלום. מדובר בתקרית נוספת ברצף של תקלות שאירעו לאחרונה במטוסים של החברה

שוב תקלה בבואינג: כיסוי המנוע נפל לאחר ההמראה
התיעוד מתוך המטוס צילום: צילום מסך

שוב תקלה בחברת בואינג. כיסוי של מנוע במטוס מדגם 737-800 של חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס נפל במהלך המראה מנמל התעופה בדנוור ליוסטון, ופגע בכנף המטוס. המטוס שב על עקבו ונחת בשלום בנמל התעופה שממנו המריא. רשות התעופה הפדרלית פתחה בחקירה.

בארה"ב דווח כי התקרית אירעה אתמול, במטוס היו 135 נוסעים ושישה אנשי צוות. המטוס הספיק לטפס לגובה של 3,140 מטר ונאלץ להסתובב ונחת 25 דקות לאחר ההמראה. הנוסעים הועברו למטוס אחר שהטיס אותם ליעדם.

המקרה הנוכחי מגיע לאחר שדלת של מטוס בואינג מקס 9, שלא הייתה מחוברת היטב, נקרעה באמצע טיסת אלסקה איירליינס ב-5 בינואר. התקרית הכניסה את החברה למשבר גדול.

בנוסף ב-4 במרץ, מטוס בואינג 737 שהמריא מיוסטון לפורט מאיירס בטקסס עם 167 נוסעים נאלץ לשוב על עקבותיו אחרי שאחד המנועים החל לבעור במהלך הטיסה. המטוס הצליח לנחות בשלום.

מקרה נוסף אירע ב-7 במרץ במטוס יונייטד מסוג בואינג 777 ועליו 123 נוסעים ו-14 אנשי צוות. בעת ההמראה מסן פרנסיסקו לאוסקה שביפן ניתק אחד מגלגלי המטוס וצנח אל הקרקע. הגלגל הכבד נחת על רכב ומעך אותו לגמרי, וגרם נזק כבד לרכב נוסף, בנס לא נפגעו בני אדם על הקרקע.

ב-8 במרץ החליק מטוס בואינג 737 מקס של בעת הנחיתה  בשדה התעופה ביוסטון טקסס. הנחיתה עברה בשלום, אולם בשלב הבלימה המטוס היה מהיר מדי ולא הצליח לעצור, מה שגרם להחלקה המסוכנת אל מחוץ למסלול. הנוסעים יצאו בשלום. 

 

 

 

בואינג טקסס מטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד