כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
במכתב דחוף

סמוטריץ' לנתניהו: "לכנס במיידי את הקבינט המדיני המורחב"

יו״ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בפנייה לראש הממשלה בנימין נתניהו: "יש לכנס במיידי את הקבינט המדיני המורחב". סמוטריץ טוען: "החלטות מתקבלות בקבינט המצומצם ללא אישור או עדכון הקבינט המורחב"

סמוטריץ' לנתניהו: "לכנס במיידי את הקבינט המדיני המורחב"
נתניהו וסמוטריץ' במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו״ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ שיגר הבוקר (שני) מכתב דחוף לראש הממשלה נתניהו ובו קרא לו לכנס במיידי את הקבינט המדיני בטחוני, ברקע הדיווחים על הפסקת המלחמה. 

במכתב ששיגר לראש הממשלה נתניהו, כתב השר סמוטריץ׳, ״בעקבות המצב הנתון של הוצאת הכוחות המתמרנים מעזה והורדת עצימות המלחמה באופן כללי תוך כדי עיכוב של שבועות ארוכים מאוד בכניסה לרפיח, יחד עם הדיווחים על נכונות ישראלית לדון בחזרת תושבי עזה לצפון הרצועה ובפועל להביא להפסקת המלחמה, ובנוסף לפרסומים על הענקת מנדט נרחב מאוד לצוותי המשא ומתן, אני דורש ממך לכנס עוד הערב דיון מיוחד של הקבינט המורחב בו נקבל עדכון מלא ואת כל המידע על מצב המלחמה״.

סמוטריץ׳ הוסיף: ״הפורום היחיד המוסמך לקבל החלטות מכריעות בזמן מלחמה זהו הקבינט המורחב, אך לצערי לא כך פועלים הדברים ואנו רואים כי החלטות מתקבלות בקבינט המצומצם ללא אישור או עדכון הקבינט המורחב תחת לחצים בינלאומיים שפוגעים במומנטום של המלחמה ובאינטרסים הביטחוניים שלנו.

״אני כבר מתריע שבועות ארוכים שבמקום להוריד את הרגל מהגז אנו צריכים להגביר את הלחץ על חמאס בעזה, וזו הדרך היחידה בה נוכל להשיב את החטופים ולהשמיד את חמאס.

לכן אני חוזר על דרישתי לכנס את הקבינט המדיני המורחב עוד הערב לדיון דחוף בנושא״, אמר.

בצלאל סמוטריץ ראש הממשלה נתניהו מלחמת חרבות ברזל רפיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד