כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
צפו בתיעוד

הפורץ הסדרתי נעצר: פרץ ל-5 רכבים תוך שעות בודדות

החשוד נכנס באישון לילה לחניונים בשני בניינים ברחובות אבא קובנר וקהילת סלוניקי בת"א, ירד לקומה נסתרת ופרץ לחמישה רכבים תוך שעות בודדות | החוקרים הצליחו לקשור את החשוד לשבע פריצות נוספות

הפורץ הסדרתי נעצר: פרץ ל-5 רכבים תוך שעות בודדות
פריצה לרכב צילום: דוברות המשטרה

המשטרה עצרה לפני כשבועיים פורץ סדרתי לרכבים בת"א ובחולון ואתמול (ראשון) הוגש נגדו כתב אישום: ביום 26.3.24 לפנות בוקר התקבלו במוקד המשטרה דיווחים על פריצות רבות לרכבים. על פי החשד, נכנס החשוד באישון לילה לחניונים בשני בניינים ברחובות אבא קובנר וקהילת סלוניקי בת"א, ירד לקומה נסתרת ופרץ לחמישה רכבים תוך שעות בודדות.

כאמור, עם קבלת התלונה על הפריצות, פתחו שוטרי תחנת ת"א צפון בחקירה ובמסגרתה עצרו שוטרי יס"מ ת"א את החשוד תוך שעות בודדות בלבד. 

לאחר ביצוע פעולות חקירה רבות ואיסוף ראיות פורנזיות ודיגטליות הצליחו החוקרים לבסס את החשד ולקשור את החשוד לשבע פריצות נוספות שחקרו שוטרי תחנת חולון, אשר על פי החשד ביצע באותה שיטה ברחוב קראוזה בחולון. 

על פי החשד, בכל המקרים, נכנס לחניונים על מנת לפרוץ לרכבים, נכנס לקומה נסתרת, שבר את חלונות הרכבים בעזרת חפץ וגנב מתוכם חפצים אישיים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים.   

עם סיומה של החקירה, אתמול הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום כנגד הנאשם, הכולל אישומים של התפרצויות, הסגות גבול לחניונים וגניבות, בנוסף, ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

פורץ רכב משטרה גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד