כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
טרקלין הבשר

מסובין ב'אשפר': מגוון הבשרים בכשרויות המהודרות רק במקום אחד

טרקלין הבשר של 'אשפר' ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק, הומה בכל אחד מימות השנה, אך כשחג הפסח מתקרב ובא, הרי שקצב הפעילות מכפיל ומשלש את עצמו

מסובין ב'אשפר': מגוון הבשרים בכשרויות המהודרות רק במקום אחד
אשפר צילום: מתוך הסיור הוירטואלי

כשחושבים על שלחן הסדר החגיגי ובכלל על ימי חג הפסח והטעמים הייחודיים של החג, מיד חושבים על בשר איכותי ומשובח, וכשמדברים על בשר איכותי ומשובח יש רק כתובת אחד שבה כולנו מסובין בכל ימות השנה ובוודאי בחג הפסח – ממלכת הבשר 'אשפר'.

רק תזכורת קצרה: ב'אשפר' שחרטו על דגלם את דקדוק ההלכה, מבקשים להזכיר כי על פי הנפסק בשלחן ערוך אין לומר 'בשר זה לפסח', אלא 'בשר זה ליום טוב'.

יחצכולנו מסוביןצילום: יחצ

טרקלין הבשר של 'אשפר' ברחוב שלמה המלך 17 בבני ברק, הומה בכל אחד מימות השנה, אך כשחג הפסח מתקרב ובא, הרי שקצב הפעילות מכפיל ומשלש את עצמו, כשכולם רוצים לענג את החג במוצרי הבשר והעוף האיכותיים והמשובחים ובכשרויות המהודרות ביותר.

ב'אשפר' כולם מסובים מסביב לשלחן הסדר, וכשאנחנו אומרים כולם, אנחנו מתכוונים לכולם כולל כולם: כל הכשרויות המהודרות ביותר, כל מגוון הבשרים האיכותי והנרחב ביותר, כל הטעמים המגוונים וכל הסוגים, הכל כדי לשמוח כראוי בחג החירות.

לקראת החג, בממלכת הבשר של אשפר, מגבירים את ההיערכות, על מנת לספק את הביקוש ההולך וגובר של הציבור הדורש לענג ולכבד את יום טוב בבשר משובח.

יחד עם זאת ב'אשפר' קוראים לציבור, להקדים את הקניות לחג ככל האפשר, על מנת שיהיה ניתן להיערך כראוי לביקוש הרב, ולהימנע מהעומס בערב החג.

החנות המפוארת ורחבת הידיים של 'אשפר', הוכשרה כולה לפסח בתשומת לב מרובה, וכך ניתן לערוך את הקניות לחג מתוך רחבות הדעת, ללא צורך להצטופף ולהידחק. צוות העובדים והקצבים המסור והמוכשר ניצב להעניק שירות אדיב ומקצועי לכל אחד מהלקוחות, ולהתאים את המוצרים בדיוק לדרישות ולצרכים שלכם.

ב'אשפר' מבקשים להעניק לציבור המדקדקים בכשרות את הבשר האיכותי והמשובח בכשרות המהודרת ביותר, לכל השיטות והדעות, ולכן בחנות רחבת הידיים, ניתן למצוא את מוצרי הבשר והעוף בכשרויות המובילות: בד"ץ נווה ציון מיסודו של מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן זצוק"ל, זאת לצד מגוון הכשרויות המהודרות ביותר, ובהם בד"ץ 'העדה החרדית', בד"ץ שארית ישראל, רבני בני ברק הגרחי"א לנדא והגרש"צ רוזנבלט, בד"ץ הרב רובין ועוד, זאת מתוך מטרה לאפשר לכל אחד לרכוש את המוצרים בחומרות וההידורים בהם הוא חפץ, ובפרט בימי הפסח שבהם מרבים בהידורים ובהקפדה יתרה. 

את כל המגוון הזה, תמצאו במחירים הזולים ביותר, וב'אשפר' מדובר בהתחייבות אישית, לאורך כל ימות שנה ובפרט בפרוס הפסח. כאשר לקראת ימי הפסח עושים ראשי 'אשפר' מאמצים מרובים על מנת לספק את מוצרי הבשר והעוף במחירים חסרי תקדים הזולים ביותר באופן משמעותי, כדי לאפשר לבני התורה ולמשפחות לרכוש את המוצרים האיכותיים במחיר השווה לכל נפש.

לקראת החג יוצאים ב'אשפר' במגוון נרחב של מבצעים על המוצרים השונים, אל תפספסו את הפרסומים.

אשפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד