י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הפתרון למחלוקת: הגיע הזמן לפריימריס חרדי

כדי ששום ח"כ לא ייפגע ושום עסקן לא יפגע, אנו זקוקים לפריימריז ושהציבור יאמר את דברו • ובינתיים למה המחלוקת?

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

היה זה עוד יום מלא במחשבות, על הנזק הגדול והנורא אם וכאשר הציבור החרדי לא ישכיל להפסיק את מידת המחלוקת אשר נדבקה בכל הלך ורוח רחוב ושכונה, בית וישיבה.

בעומדי בתור באחד הסופרים בשכונה הרשיתי לעצמי לנצל את הזמן בקריאת הודעות שאנשים שלחו לי כדי להראות לי עד כמה הצד השני צודק, בהתגוננות בהשמצות ובמחלוקות.

בין קריאת דבריו של ח"כ ניסים זאב, הרמתי את ראשי לנוכח אישה ממוצעת לחלוטין אשר עמדה לפניי לחוצה במקצת.

הקופאית העבירה במכונה את מוצריה שלא היו מובחרים במיוחד או מותרות בלשון המעטה.

לפתע עצרה את הקופאית אותה אישה וביקשה ממנה לדעת לפני סיום כל המצרכים לאיזה סכום היא הגיעה עד עתה, הקופאית נקבה בסכום, והאישה בהתנצלות, בושה וסומק ביקשה ממנה לא להעביר עוד מוצרים כי אין לה מספיק כסף לכל הקניה.

כאן לא המשכתי יותר לקרוא את דבריו של ניסים זאב, חשתי כעס איום ונורא, איך אתה מעז לשבח את עצמך על פעולותיך בעבר - 30 שנה של חלק מהקמת ש"ס ועשייה מבורכת, ובחלקיק של שניה, בגלל מניעים אישיים, לנגח את תנועת ש"ס ועסקניה, שממילא הציבור הכללי והדתי עושה את זה אפילו יותר טוב ממך.

לא אכנס לדרך בה אינך חלק ברשימה, וברור ומובן שהקושי הרגשי קשה מנשוא בעזיבתך אחרי כ"כ הרבה שנים של פעילות מבורכת, אך אין בזה שום סיבה הגיונית להרוס כעת כמה שבועות לפני הבחירות את התנועה אשר מצביעיה לרוב באמת אנשים קשיי יום משפחות במצוקה, אברכים ומשפחות ברוכות ילדים. כל קול יעזור לאזרחי ישראל נטו, אשר לרוב המפלגות האחרות לא סופרות אותם.

וכאן יש מקום להזכיר את המחלוקות במגזר הליטאי שרואה רק מניעיים אישיים ללא חשיבה אמיתית לכלל המגזר החרדי עד לגרימת נזק בלתי הפיך בציבור. מבחינה רוחנית המחלוקות הורסות את הרוחניות והתורה, וכמובן מבחינת הלך הרוח בציבור שמביא לחוסר ההצלחה בגידול במספר המנדטים וייבוא מצביעים למפלגות החרדיות עקב ההתנהלות הפגומה ומלאה במחלוקות אין סוף.

באשר לרשימות במפלגות החרדיות, הגיע הזמן לחשוב על פריימריז מכובד בבחירות הבאות עוד כמה שנים, כך לא יהיה שום חבר כנסת שיצא פגוע או עסקן כזה או אחר שיצטייר כפוגע. אנחנו הציבור נבחר אותכם בקול שלנו בצורה מכובדת, ללא מחלוקות, ללא הכפשות ובתקווה גדולה להעלות את קרנו של הציבור החרדי בעזרה חסד אחדות ושלום.

אך עד שזה יקרה בע"ה נלמד להשכיל ולהתנהג כחלק מפאזל בחברה החרדית, בה אם חתיכת פאזל אחת נקרעת או נשברת - לא נוכל להרכיב ביחד ציבור חזק נגד מי שבאמת רוצה במפלתינו.
זאב שס חרדים פאזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד