כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
השיחות נמשכות

השר גלנט: "מוכנים לשלם מחיר על מנת להחזיר את החטופים"

גלנט שוחח עם המתגייסים לחיל השריון וחיל ההנדסה הקרבית: "בזכות הלחץ הצבאי נוכל לקבל החלטות קשות ולשלם מחירים כדי להשיב את חטופינו". ההתייעצויות בין הצדדים לגבי הסכם יימשכו במהלך 48 השעות הקרובות

השר גלנט: "מוכנים לשלם מחיר על מנת להחזיר את החטופים"
גלנט עם המתגייסים צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, הגיע היום (שני) לבסיס הגיוס בתל השומר, יחד עם ראש אכ"א האלוף יניב עשור, קצין שריון ראשי תת-אלוף אוהד מאור ומפקד מיטב אלוף-משנה אלון מצליח, לשיחה עם המתגייסים החדשים לחיל השריון וחיל ההנדסה הקרבית.

שר הביטחון הדגיש בדבריו את החשיבות בשירות משמעותי בעת מלחמה, והשיב לשאלות המתגייסים על הפעולות הנדרשות להתמודדות עם הקשיים ולהצטיינות בתפקידים השונים.

השר גלנט התייחס למלחמה נגד החמאס ברצועת עזה, ואמר כי בזכות הלחץ הצבאי הבלתי פוסק, ישראל יכולה להתמודד עם הפעולות שידרשו כדי להשיב את החטופים המוחזקים בשבי החמאס. 

שר הביטחון גלנט אמר למתגייסים: "יש לנו מחויבות עליונה להחזיר את החטופים שלנו הביתה. והתנאים המבצעיים שצה"ל יצר באמצעות לחץ בלתי פוסק על החמאס ועמדת הכוח שאנחנו מגיעים ממנה למערכה הזאת, מאפשרים לנו גמישות, חופש פעולה וגם החלטות קשות״.

״יהיו החלטות קשות ואנחנו נהיה מוכנים לשלם מחיר על מנת להחזיר את החטופים, ולאחר מכן לחזור ללחימה - אני חושב שאנחנו נמצאים בנקודה מתאימה. כל חייל בצה"ל צריך לדעת שמדינת ישראל עומדת מאחוריו כשהוא הולך לקרב ולמשימה שלו", אמר.

כזכור במהלך הלילה, ערוץ החדשות המצרי "אל-קאהירה" דיווח כי חלה התקדמות בדיונים בקהיר על הפסקת אש ברצועת עזה, וכי הוסכמו הנקודות הבסיסיות בין כל הצדדים המעורבים במגעים לעסקה. עוד דווח כי משלחות חמאס וקטר שעזבו את מצרים יחזרו תוך יומיים כדי להסכים על תנאי ההסכם הסופי, אם כי ההתייעצויות יימשכו במהלך 48 השעות הקרובות.

מלחמת חרבות ברזל יואב גלנט חמאס מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד