כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

לשכת רב העיר מודיעין עילית במכתב מיוחד המוקיר את פועלה של הנהלת 'קווים'

"הצלחתם להביא שמחה לאלפי בני העיר ומשפחותיהם בימי הפורים" במכתב מיוחד משבחת לשכת רב העיר מודיעין עילית, הגר"מ קסלר, את ניהול מערך ההיסעים האדיר של 'קווים' ביום הפורים| גם שינוי מפת הנסיעות בשבוע האחרון עבר בהצלחה מרובה למרות האתגרים והעומס הרב בכבישים | תגבור מיוחד בוצע לנוסעים שביקשו להגיע לתחנת הרכבת במודיעין

לשכת רב העיר מודיעין עילית במכתב מיוחד המוקיר את פועלה של הנהלת 'קווים'
קווים צילום: יח"צ

עובדי, מנהלי ונהגי חברת 'קווים' הפועלים בין היתר בעיר החרדית מודיעין עילית זכו להערכה רבה על פעילותם הברוכה ביום הפורים תוך הצבת סטנדרט גבוה בענף התחבורה.

בחברת 'קווים' מביעים קורת רוח משביעות רצון הנוסעים ביום הפורים. "מבחינתנו", אמרו בהנהלת 'קווים', "עמידה באתגר ההיסעים להמוני תושבי מודיעין עילית ביום הפורים, על העומסים הרבים בכבישים והביקוש העצום לקווי נסיעה שהוביל את הצורך בתגבור וניהול מערך האוטובוסים לאורך כל שעות היום בהתאם לביקוש - זהו סטנדרט מחויב המציאות כדי לספק שרות נאות לטובת הציבור".

תושבי העיר מודיעין עילית ציינו כי הם מודים על התפעול המוצלח של מערך ההיסעים ההמוני ביום הפורים והביעו תקווה להמשך שיתוף פעולה פורה, לתועלת כלל התושבים, בכל ימות השנה.

נציין, כי ההצלחה שקצרה 'קווים' בניהול מערך ההיסעים למעלה מן המשוער בוצעה בפועל תוך עמידה באתגרים רבים ולמרות שינוי דרמטי של מפות ההפעלה בשבוע האחרון לפני החג. הביצוע בשטח התעלה על עצמו והיה מעל ומעבר לכל הציפיות, למרות העומס הרב הן במספר הנוסעים והן בפקקים האופייניים לימי הפורים - וזאת, תודות לנהגים ולכלל עובדי ומנהלי החברה, שעבדו לילות כימים למען ביצוע המשימה. בנוסף, תגברה 'קווים' את האוטובוסים שיצאו לתחנת הרכבת, שרבים מן הנוסעים העדיפו להשתמש בה.

עשייה מצוינת זו והמחמאות הרבות שקיבלה החברה מציבור לקוחותיה, לא נעלמו מעינם של אנשי לשכת רב העיר מודיעין עילית, הגאון רבי מאיר קסלר שליט"א רב ואב"ד מודיעין עילית, ובמכתב מלשכתו שמוען אל מר אמיר אסרף – מנכ"ל חברת 'קווים' ולצוות הנהלת החברה, עובדי ומנהלי הסניף המקומי, נהגי החברה וכלל עובדיה, הוא מבטא את הערכתו על עמידתם ביום הפורים במשימה המורכבת ביותר. "גיליתם מצויינות והצלחתם בס"ד, להביא שמחה לאלפי בני העיר ומשפחותיהם בימי הפורים! במקצועיות רבה מילאתם את מחוייבותכם, צלחתם אתגרים בלתי צפויים ומכשולים מרתיעים, וסיפקתם חוויה מצויינת לכלל ציבור נוסעי התח"צ".

עוד ציינו בלשכת רב העיר כי "הנכונות שלכם לבצע שינויים ברגע האחרון, תוך שמירה על רמה גבוהה ביותר של שירות, היתה גם היא עדות אמיתית ליכולות המקצועיות של החברה". רב העיר אף ציין כי הוא מוקיר "הכרת הטוב מיוחדת לצוות הנהלת החברה ולמנכ"ל: הנוכחות שלכם, המעורבות המעשית וההתמודדות החזיתית עם הקשיים בשטח, ראויים לציון. הם היוו דוגמה ונתנו השראה לכולם לעלות על הציפיות".

מר אמיר אסרף – מנכ"ל חברת 'קווים' ציין כי "ביצוע אירוע פורים הוא אתגר מורכב בכל שנה. יחד עם זאת, בשנה זו הוא היה מורכב במיוחד בשל צום הרמדאן שחל במקביל לחג הפורים. לאירוע זה יש שותפים רבים והצלחתו מחייבת תיאום ושיתוף פעולה של כלל הגורמים הרלוונטיים. משרד התחבורה, משטרה, צוות אב לתחבורה ירושלים ועוד ועוד.  אך בראש ובראשונה הצלחתו תלויה במצוינות התפעולית של החברה ואנשיה. ברצוני להודות לנהגים והסדרנים, ולכל מי שפעל למען הצלחת מערך ההסעות המושלם בחג הפורים".

קווים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד