כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לעג לנתניהו

נסראללה בדברי רהב: "תבוסה היסטורית לישראל"

‏נסראללה בנאום לזכרו של המחוסל האיראני: "כשתוכרז הפסקת אש בעזה זו תהיה תבוסה היסטורית לישראל, לנתניהו, לליכוד, לבן גביר, לסמוטריץ'. אלו שתי תבוסות, תבוסת שבעה באוקטובר, ותבוסת המלחמה, כי בהתחלה כל העולם עמד איתם!"

נסראללה בדברי רהב: "תבוסה היסטורית לישראל"
חסן נסראללה צילום: צילום מסך

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נאם היום (שני) לזכרו של הגנרל זאהדי ממשמרות המהפכה ולזכרם של היועצים האיראניים שחוסלו בקונסוליה האיראנית בדמשק ביום שני האחרון.

נסראללה אמר על כך: "התקיפה הישראלית בקונסוליה האיראנית בדמשק היא החמורה ביותר בשנים האחרונות. הנוכחות של היועצים האיראנים בקונסוליה היא דבר טבעי", טען.

‏נסראללה הוסיף: "היו שני דברים חדשים בתקיפה הזו - הראשון, התקיפה הייתה למעשה לעבר אדמה איראנית, לפי הנוהג הבינלאומי, זה לא היה בבית או בדרך אלא מה שהותקף היה הקונסוליה ולכן זו תקיפה נגד איראן. זו אדמה איראנית שהותקפה. הדבר השני הוא רמת התקיפה במישור האנושי, הגנרל זאהדי היה מפקד כל היועצים האיראניים בסוריה ובלבנון".

הקונסוליה החדשה בדמשק צילום: סוכנות הידיעות תסנים האיראנית

‏נסראללה המשיך: "פעם איראן הייתה מגיבה במדינה אחרת לפי העיקרון "תקפנו במדינה אחרת, אתם תתקפו במדינה אחרת", אבל הטעות של הישראלים הייתה שהם תקפו בקונסוליה. האמריקנים, הישראלים וכל העולם השלימו עם זה שתהיה תגובה איראנית ושזכותה להגיב, ועכשיו נשאר לחכות לראות מה תהיה התגובה".

‏נסראללה נתן פרטים מעניינים על זאהדי: "מאז ה-8 באוקטובר הוא רצה להגיע לדרום לבנון ולהצטרף לאנשי הארגון בלחימה מול ישראל. הוא כבר ארז מזוודה, אמרנו לו שלא כי זה יסכן אותו ויבלבל אותנו. אחרי החיסול של סולימאני לפני 4 שנים, הוא בא ללבנון ואמר, אני רוצה להצטרף לחאג' קאסם".

‏נסראללה עבר לז'אנר האהוב עליו: קריאת קטעים נבחרים מהעיתונות הישראלית על התסכול מכך שלא הושג דבר מהיעדים של המלחמה ושהמצב של ישראל נהיה גרוע יותר. הוא לעג לנתניהו: "כל העולם אומר שאתה מפסיד, אפילו חבר שלך טראמפ, ואתה אומר שאתם פסע מניצחון?".

‏נסראללה הביע סיפוק מנסיגת כוחות צה"ל מח'אן יונס: "האוגדה נסוגה מחאן יונס, אבל נסוגה תחת האש".

‏לסיום אמר נסראללה: "כשתוכרז הפסקת אש בעזה זו תהיה תבוסה היסטורית לישראל, לנתניהו, לליכוד, לבן גביר, לסמוטריץ'. אלו שתי תבוסות, תבוסת שבעה באוקטובר, ותבוסת המלחמה, כי בהתחלה כל העולם עמד איתם!".

את תרגום דבריו של נסראללה הביא רועי קייס ראש תחום העולם הערבי בכאן חדשות.

חסן נסראללה חיזבאללה ראש הממשלה נתניהו מלחמת חרבות ברזל איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד