כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
60 שנות עיתונות

השר הודיע: זהו חתן פרס ישראל בתחום התקשורת

חברי וחברות ועדת הפרס ציינו בנימוקיהם למתן הפרס כי נקדימון הוא עיתונאי בכל רמ"ח אבריו ושס"ה גידיו והוא הוכיח זאת בכל שנות פעילותיו הרבות

השר הודיע: זהו חתן פרס ישראל בתחום התקשורת
העיתונאי שלמה נקדימון צילום: משה שי, פלאש 90

שר החינוך, יואב קיש, בישר היום (שני) כי שלמה נקדימון, שזכה לכינוי "צייד הסקופים הוא חתן פרס ישראל לשנת תשפ"ד בתחום תקשורת ותקשורת חזותית. הפרס מוענק לו על פועלו רב השנים בתחום העיתונות, הספרות הדוקומנטרית וההיסטוריה של מדינת ישראל מאז הקמתה ועד לשנים האחרונות. 

במסגרת עבודתו העיתונאית, נקדימון סיקר לאורך יותר מ-6 עשורים את המערכות הפוליטיות של מדינת ישראל ואת המדיניות של ממשלות ישראל, וחשף בפני אזרחי ישראל שורה ארוכה של פרשיות, שיש להן חשיבות היסטורית. נקדימון אף חיבר ספרי מחקר תיעודיים, שחלקם הפכו לחומרי הלימוד במוסדות להשכלה גבוהה.

חברי וחברות ועדת הפרס ציינו בנימוקיהם למתן הפרס כי נקדימון הוא עיתונאי בכל רמ"ח אבריו ושס"ה גידיו והוא הוכיח זאת בכל שנות פעילותיו הרבות, כתבותיו העיתונאיות וספריו מהווים יחדיו מצג עיתונאי מקורי ונדיר המהווה סיקור ותיעוד מתמשך של נושאים העומדים במרכז החיים בציבור בישראל.

עוד ציינה הועדה בנימוקיה כי פרסומיו של נקדימון, במהלך השנים, תרמו לחשיפת האמת בנושאים חשובים ומרכזיים בדברי הימים של מדינת ישראל.

חתן פרס ישראל תקשורת שלמה נקדימון יואב קיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד