כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
התושבים מוחים

ביקורת חריפה על יציאת צה"ל: "איפה ראש הממשלה ושריו?"

"איפה ראש הממשלה ושריו, חברי קבינט המלחמה, המורחב וזה המצומצם שיציגו לציבור את תוצאות הניצחון המוחץ שמצדיק את הצמצום המשמעותי בסדר הכוחות ברצועה וסיום שלב התמרון?", תהה ר"ע שדרות שהפגין יחד עם תושביו

ביקורת חריפה על יציאת צה"ל: "איפה ראש הממשלה ושריו?"
מלחמת חרבות ברזל צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, מתח הערב (שני) ביקורת חריפה על סיום שלב התמרון. דוידי השתתף בהפגנת תושבים בצומת שדרות כדי לחזק את התושבים הקוראים יחד איתו למימוש מטרות המלחמה לפני היציאה מעזה. 

דוידי אמר: "איפה ראש הממשלה ושריו, חברי קבינט המלחמה, המורחב וזה המצומצם שיציגו לציבור את תוצאות הניצחון המוחץ שמצדיק את הצמצום המשמעותי בסדר הכוחות ברצועה וסיום שלב התמרון?". 

ראש העיר שדרות, אלון דוידי נגד עצירת המלחמה צילום: דוברות עיריית שדרות

לדבריו, "עוד בטרם מודיעים על סיום שלב התמרון אני מצפה שיודיעו שכל החטופים שבו לבתיהם, שהביטחון שב לכל תושבי האזור ועזה נקיה מאלו המבקשים נפשינו. אסור לנו לעצור את האש על אויבינו שעדיין חיים, יורים, מייחלים לסופנו ואוחזים באחינו ואחיותינו במחילותיהם". 

ראש העיר קרא: "ראש הממשלה אל תעצור! רק לפני חצי שנה אלפי מחבלים ניסו לחסל את המדינה היהודית ומה השתנה כעת? אסור לסיים את התמרון ללא השבת החטופים, מיטוט החמאס והבטחת עתידנו כאן. אירועי ה 7.10 הם ההצדקה הסופית לכל פעולה הנדרשת לשם הבטחת חיינו כאן, במדינתנו בביטחון".

אלון דוידי שדרות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד