כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"רוצים בהשמדת היהודים"

השגריר הציג על במת האו"ם תמונה של המופתי המוסלמי והיטלר

השגריר גלעד ארדן הציג על במת האו״ם תמונה של המופתי והיטלר בדיון המיוחד בעצרת הכללית בנושא המלחמה בעזה: "היום נשבר שיא גינס עולמי במתן פרס לטרור: האו״ם, בצעד שמנוגד למנדט שלו, שוקל לכפות הקמה של מדינת טרור פלסטי-נאצית"

השגריר הציג על במת האו"ם תמונה של המופתי המוסלמי והיטלר
השגריר ארדן מציג את תמונת המופתי והיטלר צילום: שגרירות ישראל באו"ם

שגריר ישראל לאו״ם גלעד ארדן נאם היום בעצרת הכללית שהתכנסה לדון במלחמה בעזה. 

בפתח דבריו התייחס ארדן לקשר ההיסטורי בין הפלסטינים להיטלר והציג על במת האו״ם את התמונה מהפגישה של המופתי חאג׳ אמין אל-חוסייני עם היטלר.

השגריר ארדן מציג את התמונה של היטלר והמופתי צילום: שגרירות ישראל באו"ם

"הרבה לפני הקמת האו״ם - כמו גם לפני הקמתה של מדינת ישראל - המטרה של הפלסטינים הייתה ברורה: השמדת היהודים. חאג׳ אמין אל חוסייני, המופתי הגדול של ירושלים ומי שנחשב אחד האבות המייסדים של הלאומיות הפלסטינים, עבד עם היטלר להשגת המטרה הזו. מאז ועד היום שורשי הסכסוך לא השתנו. זהו לא סכסוך פוליטי או מחלוקת על שטח העניין הוא רק הרס מדינת ישראל ורצח יהודים".

השגריר ארדן התייחס לנסיון במועצת הבטחון לקדם הכרה מלאה במדינה פלסטינית: "שישה חודשים מאז טבח ה-7.10 ואין באו״ם כל טקסי זיכרון. אין כל גינוי לחמאס. ומועצת הביטחון עסוקה רק בדיון על ההכרה במדינה פלסטי-נאצית במקום להכיר בחמאס כארגון טרור. היום נשבר שיא גינס עולמי במתן פרס לטרור. האו״ם, בצעד שמנוגד למנדט שלו שוקל לכפות הקמה של מדינת טרור פלסטינית".

ארדן המשיך: "זו לא תהיה מדינה ככל המדינות, זו תהיה מדינה פלסטי-נאצית. ישות שתהפוך למדינה. למרות מחויבותה לטרור ולהשמדתה של מדינת ישראל. אם היטלר היה בחיים היום הוא היה מהלל את האו״ם. אם זה יקרה, האו״ם יזכר כארגון שנחטף על ידי דיקטטורים ומפרי זכויות אדם. ארגון שמתגמל מפלצות נאציות. אתמול, ציינו 6 חודשים לטבח. חמאס ביצע את הטבח הכי גדול והכי מתועב נגד יהודים מאז השואה".

עוד אמר ארדן: "משפחות שלמות נמחקו מעל פני האדמה. נשים ישראליות הפכו לקורבנות בשיטתיות, ומעל ל-250 חטופים נלקחו לעזה על ידי חמאס. למרות זאת, אנו לא מתכנסים היום כדי לגנות את הפשעים הללו. אנו לא מתכנסים כאן כדי לגנות את חמאס".

לבסוף התייחס השגריר ארדן לאי עמידתה של הרשות הפלסטינים בדרישות להכרה במדינה: "אין דבר יותר ברור מכך שהרשות הפלסטינית לא עומדת בקריטריונים להכרה כמדינה. הרשות הפלסטינית היא ההפך הגמור מישות ״שוחרת שלום״. במשך שנים הרש״פ משלמת משכורות למחבלים על פעולות טרור רצחניות. זה לא נוהג זמני. זה מכוח חקיקה פלסטינית. המשכורות הללו יכולות להגיע לסכומים של אלפי דולרים בחודש: וגובה המשכורת למחבל עולה לפי מספר שנות המאסר שהוא קיבל. רוצחים יותר יהודים מקבלים יותר כסף".

השגריר ארדן סיכם: "אם מועצת הביטחון בוחרת לתת פרס על מעשים ברברים היא לא ראויה להיקרא יותר מועצת הביטחון. יהיה עלינו לקרוא לה מועצת הטרור".

מלחמת חרבות ברזל חמאס גלעד ארדן היטלר המופתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד