כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אחרי 4 וחצי שנים

הרבי הודיע בכנס: עוזבים את קרית גת לפאתי בני ברק

היסטוריה בחסידות מיאלען: אחרי ארבע וחצי שנים מפטירת אביו האדמו"ר הנועם ישראל מקרעטשניף קרית גת זצ"ל, הודיע בנו האדמו"ר ממיאלען כי יעבור יחד עם מרכז החסידות לפאתי בני ברק

הרבי הודיע בכנס: עוזבים את קרית גת לפאתי בני ברק
הרבי ממיאלען הערב בכינוס צילום: א.ה

בכנס היסטורי בחצר חסידות מיאלען הוכרז על ההחלטה להעתיק את מרכז הקהילה מקרית גת למתחם הסופרים שהולך ונבנה צמוד לעיר התורה והחסידות בני ברק.

בהודעה שיצאה לחסידי וידידי מיאלען ביום שישי, הודיעו עסקני קהל 'נועם ישראל' על כינוס מיידי שהתקיים הערב באולם 'בית מלכה' בקרית גת, בהשתתפות רבני הקהילה ובראשות האדמו''ר.

את הכנס הנחה המשב''ק ר' אהרן גרטנהויז, ומיד בתחילת המעמד הודיע ראש הקהל הרב שלום סנדרס על ההחלטה שהתקבלה על העברת המוסדות, וסיפר לציבור שבימים האחרונים נחתם חוזה למעונו החדש של הרבי, שיעבור בחודשים הקרובים למקום מושבו בבני ברק.

לאחר מכן עלה ראש חבורת האברכים בירושלים הרב צבי אריה מיימון ותיאר את השתלשלות הדברים והקמת הקהילה מיום פטירת אביו הרבי בעל ה'נועם ישראל'' זצוק''ל מקרעטשניף קרית גת ועד היום.

לאחר מכן שמעו החסידים את משא הקודש ההיסטורי של האדמו''ר שכיבד לאחר דבריו את הרה''ג ר' משה פריד בעמח''ס וישמע משה ומקורבם של גדולי ישראל, שתיאר את גודל ההתרגשות של חסידי וידידי בית מיאלען, ונשא תפילה על העתיד שהקמת המרכז החדש של הקהילה תצליח ובירך שיאריך הרבי ימים על ממלכתו בבריאות איתנה ובסייעתא דשמיא.

לאחר מכן עבר הציבור להתברך במעמד 'לחיים' ולקול צלילי המשוררים יצאו במחול של שמחה וריקודים לרגל הבשורה.

הרבי ממיאלען חסידות מיאלען קרית גת בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד