כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
גרסה מחודשת

מתיחת פנים: רנו מחדשת את הקפצ'ור

מבחינת תא הנוסעים, הקפצ'ור מקבל מסך יותר גדול- בגודל 10.25 אינץ' ותאורת אוירה שונה. ומה עם המנועים? דווקא כאן אין חדשות גדולות, כלומר גרסה חשמלית אין בהודעתה של רנו

מתיחת פנים: רנו מחדשת את הקפצ'ור
רנו קפצ'ור המעודכן צילום: רנו

רנו הצרפתית מציגה גרסה מחודשת של רכב הפנאי שטח הקטן מתוצרתה: קפצ'ור. כשאנחנו כותבים "מחודשת" הכוונה היא למה שבענף הרכב העולמי מכנים "פייסליפט" או "מתיחת פנים". הכוונה היא שזה לא דגם שהוא חדש לחלוטין אלא דגם שעבר חידוש משמעותי, יותר או פחות.

אז מה חדש בקפצ'ור? העיצוב החיצוני: הקפצ'ור המחודש כבר לא נראה כמו קודמו כי החלק הקדמי שלו כעת עושה יישור קו עם דגמים יותר חדישים של רנו כמו המגאן. זה אומר שמכסה המנוע שלו השתנה, הפנסים הקדמיים הם כעת צרים יותר ובאופן כללי - הרכב נאה יותר. לפחות בעינינו.

מבחינת תא הנוסעים, הקפצ'ור מקבל מסך יותר גדול- בגודל 10.25 אינץ' ותאורת אוירה שונה. ומה עם המנועים? דווקא כאן אין חדשות גדולות, כלומר גרסה חשמלית אין בהודעתה של רנו.

המנוע הבסיסי של הקפצ'ור היה ונותר מנוע טורבו בנפח של 0.9 ליטר שמפיק 90 כוחות סוס באמצעות מגדש טורבו. המנוע היותר בכיר הוא מנוע טורבו בנפח 1.3 ליטר שמפיק 140 כוחות סוס בגרסת הבסיס ו 160 כוחות סוס בגרסה הבכירה, כששתי הגרסאות מקבלות גם סיוע חשמלי.

לצד הגרסאות האלה יש גרסה נוספת של המנוע הזה, שאין לה סיוע, שמפיקה 155 כוחות סוס. בנוסף למנועים האלה יש גם גרסה שהיא היברידית מלאה, כלומר לא רק מקבלת סיוע, וזוהי גרסה של המנוע המוכר של רנו שקיים גם רנו בארקנה: הנפח הוא 1.6 ליטרים וההספק הוא 145 כוחות סוס.

רנו משווקת את הקפצ'ור הנוכחי (לפני העדכון) בישראל במחיר המתחיל ב-145 אלפי שקלים.

 

רנו קפצ'ור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד