כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קיבלו יין מבורך מהרבי

כבוד התורה: בבעלזא הוקירו את תומכי הכוללים בחתימת הסכם 'יששכר וזבולון'

1800 'כולל יידן' זכו השבוע למעמד הוקרה והערכה שנערך בבנייני האומה בירושלים ע"י מרכז מוסדות בעלזא על שזכו ליטול על עצמם החזקת אברך כולל מדי חודש בחדשו

כבוד התורה: בבעלזא הוקירו את תומכי הכוללים בחתימת הסכם 'יששכר וזבולון'
כינוס תומכי הכוללים של חסידות בעלזא צילום: אנשיל בעק

1800 תוכמי 'כולל יידן' זכו השבוע למעמד הוקרה והערכה שנערך בבנייני האומה בירושלים ע"י מרכז מוסדות בעלזא על שזכו ליטול על עצמם החזקת אברך כולל מדי חודש בחדשו.

בתחילת המעמד המרגש נחתמו שטרי יששכר זבולון בין התורמים לרבנים הגאונים חברי בד"צ מחזיקי הדת בקשב רב נשמעה הזעקה כאשר הגה"צ רבי אברהם דירנפלד ראש רשת כוללי עיון דחסידי בעלזא זעק מקירות לבו ואמר כי שום גזירה לא תנתק את אברכי הכוללים מלימודם. 

כל העיניים דמעו עם סיפורו של האברך כולל שגם בזמנים הכי קשים בחייו לא מפסיק מלימודו. הלבבות רטטו מהתרגשות עם גר הצדק שסיפר כיצד הגיע ממחוזות הפשע של ניו יורק לממלכת התורה של בעלזא. 

במהלך הערב נהנו התורמים מתכנית עשירה ומרתקת בניצוחו של אמן הרגש דודי קאליש ותזמורתו בליווי עשרות כלים ונגנים, עם כיבוד עשיר ממטעמיו של שייע'ס קייטרינג. 

בסיום האירוע קיבל כל אחד מהתורמים לידיו מארז מכובד עם בקבוק יין שהתברך על ידי האדמו"ר מבעלזא שליט"א לליל הסדר כהוקרה והערכה לתורמים הנכבדים.

המשתתפים הביעו את הוקרתם הרב לחברי וועד ההנהלה של המרכז, על האירוע המיוחד ובעיקר על הזכות שזכו להיות חלק מהכולל אידן.

חסידות בעלזא כוללים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד