כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פינה יומית מרתקת

אסטרולוגיה: מה אומר המזל שלכם היום?

אוהבים אסטרולוגיה? פינה יומית חדשה ומרתקת, 'בחדרי חרדים' בשיתוף עם שרי ביק, מביאים לכם מסר יומי מרתק ע"פ המזלות | במה כדאי להתמקד היום? וממה חשוב שתמנעו?

אסטרולוגיה: מה אומר המזל שלכם היום?
אסטרולוגיה, אילוסטרציה צילום: freepik

גדי: אתם מאוד סקפטיים בנוגע לעשייה ולהצלחה, אין לכם כ"כ אמון או הבנה כמה השפעה יש לכם על אנשים ומצבים, אתם מאוד מוערכים במקום העבודה, צפויה העלאה או מתנה שלא צפיתם לה, יש אפשרות שקשר חברתי שנותק יהדהד, שימו לב האם זה נכון לכם. להחלטתכם.

דלי: אתם מתאוששים, לא הכל הולך כפי שתכננתם אך דברים כן קורים לטובתכם, אתם מצליחים להניע בעדינות בפאן הזוגי והמשפחתי, לאחר תקופה שהיה בה קצת מתח. אתם חוששים מביקורת והיום מתמיד גם חשופים לה שימו לב לקחת הכל בפרופרציות.

דגים: אתם מלאים באהבה ורגש, אתם מקבלים את מה שאתם צריכים, יש לכם רצון לקדם ולעשות אל תחששו צפויה לכם הצלחה גדולה כל עניין ההגשמה אצלכם בשיאו. אתם מלאי מוטיבציה וחדוות יצירה, יום של מימוש עצמי.

טלה: התחושות בטן שלכם חזקות, אתם יודעים לייעץ להמליץ ולתת אוזן קשבת לכולם, היום אתם בשיא ואתם תעזרו לכמה אנשים שיבואו בדרככם. בפאן החברתי דברים מסתדרים, המשפחה המורחבת הזהרו מלהגרר לויכוח מיותר. צפויה בשורה טובה אפשרות להריון, שמחה.

שור: יום של כיף, הרפתקאה רגשית, אתם מלאים בעשייה, מעט קשב וריכוז קופצים ועוברים מדבר לדבר, חשוב לכם להיות בשיא ואתם לא מוותרים לעצמכם, היום יום מצוין לשיחות עומק, לטיול בטבע ולגילוי רגשות, תנו לגוף את האנרגיה הנדרשת לו יום מצוין לכושר.

תאומים: אתם מלאים געגוע לימים בהם האיזון היה ברור מאליו כבר תקופה שאתם במסע רגשי והיום יותר מתמיד הזהרו מרכושנות, מקנאה מיותרת, זה עלול להעיד עליכם בכל הרובד הזוגי והחברתי. יום טוב לאכילה נכונה הזהרו להעמיס על הקיבה עלולה להויצר רגישות.

סרטן: כל אזור הגרון ריאות ובטן עליונה רגישות יתר, אתם חייבים להקפיד על שינה טובה, על מנוחה יש תחושה שאתם לוקחים את הגוף לקצה מתוך עשייה מרובה, שימו לב יש אדם בחייכם שלא מתנהל אתכם ביושרה תהיו קשובים לתחושות הבטן שלכם האינטואציה שלכם חזקה ולא טועה.

אריה: אתם חדים, קולטים הכל, ישירים, שונאים אי צדק מתמיד, יש לכם רצון מאוד חזק להתעסק במה שלא בהכרח קשור אליכם וזה בעקבות כמו גרירה שתהיה על ידי גורם שלישי, הזהרו מויכוחים ומריבות או להגן על מישהו שלא בהכרח מתפקידכם, היום יהירות מויכוחים עם בעלי סמכות בחייכם.

בתולה: כל התעסקות בחדשות או מצב ביטחוני עלולה היום להוציא אתכם מאיזון רגשי ולציף פחד, חרדות ודאגה שלא בהכרח תקדם אתכם. אתם בימים סוערים יש לכם המון לעשות דברים שתכננתם שרציתם, נסו להתמקד בדרך פחות בתוצאה זה ירומם לכם את התדר של השמחה.

מאזניים: האיטו את הקצב ואל תתחייבו לשום דבר שאתם לא מרגישים בטוחים שאתם מסוגלים, היום צריך להזהר עם ככספים, החלטות כלכליות וחוסר דיוק בהוצאות, שימו לב זה יום שהכסף יהיה בו מניע חשוב וצריך לפעול משיקול דעת. לא טוב לחתום חוזים היום כלל!

עקרב: יגיעו אליכם כל מיני דיבורים ודברים שלא בהכרח קשורים אליכם, כל התעסקות באנרגיה שלא קשורה אליכם תוריד אתכם ותעייף אתכם ותרגישו רצון לברוח. הקדימו תרופה למכה, נסו להיות כמה שיותר מדויקים, זה יקל עליכם אנרגטית.

קשת: אתם רגילים להתמסר אז עד הסוף לתהליך, לחברים לקשרים ולכל דבר. היום משהו יקרה שידייק אתכם, יכול להיות שזה יהיה ברקס או תגובה שתבהיר לכם את עמדתם של אנשים בחייכם, אני ממליצה לעשות ניפוי קל בקשרים או במה שאתם בוחרים לדבר ולשתף, לצערי צפויה לכם אכזבה קלה.

המסר היומי מאת: שרי ביק קואצינג, אקדמיה ללימודי כירולוגיה, קריאה בכף היד ועוד...

שרי ביקמסר יומיצילום: שרי ביק

אסטרולוגיה מסר יומי שרי ביק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד