כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ראש הישיבה מתחנן

ההבטחה הנדירה של ראש הישיבה: "הקב"ה רוצה שנהיה שותפים איתו"

תקופה ארוכה הוא היה עסוק ברפואת רעייתו, ולא עסק בפרנסת הבית. חודשים ספורים אחרי שהחלימה מהמחלה, חלה הבן במחלה אוטואימונית, והתרופה עולה אלפי ש"ח בחודש, כי היא מחוץ לסל התרופות • גם הטיפולים הרגשיים עולים הון, וחבר מועצת גדולי התורה, ראש הישיבה אברהם יצחק קוק, מבקש את עזרת הציבור

ההבטחה הנדירה של ראש הישיבה: "הקב"ה רוצה שנהיה שותפים איתו"
ראש הישיבה תומך צילום: ועד הרבנים

במשך כל התקופה הארוכה שהוא נלחם להחזיק את הבית כדי להציל את חיי אם ילדיו תחי', הוא לא הצליח לעבוד ולפרנס את המשפחה – אך זה לא היה הנושא הכי חשוב באותם ימים.

בחסדי שמיים, גילו את המחלה הקשה בשלב מוקדם יחסית, והצליחו, תוך כדי שהם עושים שימוש בכל האמצעים הכספיים העומדים לרשותם, להציל אותה.

לפני שנה, חגגו בשמחה עצומה ומתוך שבח והודיה לקב"ה את נס החלמתה – ונראה היה כי המשפחה חוזרת למסלול תקין.

ואז זה קרה.

יום אחד, החלו לנשור שערות ראשו של בנו הבחור. מבוהלים, מיהרו לרוץ לרופא עור מומחה שאיבחן כי מדובר במחלה אוטואימונית בשם אלופציה אראטה, והיא התפרצה בצורה חמורה, וגורמת לנשירת כל שער ראשו.

המשפחה, שרק ניסתה להתאושש ממחלת האם, ולחזור למסלול תקין מתוך תפילה כי יראו שוב את דלתות בית החולים רק בשמחות, שוב נאלצו לרוץ לטיפולים רפואיים – שלא הועילו.

הפתרון היחיד שיכול להציל את הבחור, הסובל גם כך מבעיות רגשיות בשל מחלת האמא, וכעת ההתקרחות המוקדמת והמחלה פגעו עוד יותר בנפשו הרגישה, נמצא בדמות תרופה ביולוגית, שלא כלולה בסל התרופות.

מצילים עכשיו את המשפחה והבחור שרוצה לחיות>>>

כדי להציל את הבחור, זקוק האב לסכום של כ-7,000 ש"ח מידי חודש, רק בשביל התרופה.

זאת, בנוסף לטיפולים הרגשיים שעוברת אשתו המבריאה, וילדיו הנוספים, שחיו במשך חודשים בבית שהיה עסוק בריפוי האמא, ולא תפקד כרגיל.

כל שקל שהוא רק היה יכול להשיג, בהלוואות, בגמ"חים ובעזרה מבני משפחה וידידים, הוא כבר השיג במהלך תקופת המחלה הקשה של אשתו.

כעת הוא נותר חסר כל. ללא אמצעים ומבלי יכולת לרפא את המחלה של בנו, ואת נפשותיהם של כל המשפחה.

הוא זקוק לעזרה שלנו, והוא נאלץ להתגבר על הבושה ולבקש אותה.

אל נא נעמוד מנגד.

מרן ראש ישיבת מאור התלמוד, הגאון הגדול רבי אברהם יצחק הכהן קוק שליט"א, חבר מועצת גדולי התורה, מכיר את המשפחה, ונרתם לעזרתה: "את אחי אנוכי מבקש".

ראש הישיבה מספר על הטיפולים הרפואיים של המשפחה ומזכיר כי זה משפיע על המצב הכלכלי, "ונצרך סכום כסף עצום כדי לשקם את הבית".

חבר המועצת מבטיח: "אין שום ספק שמי שיעזור למשפחה, הקב"ה ישלח לו שפע של ברכה והצלחה. הקב"ה רוצה לזכות אותנו להיות שותפים איתו ושנעזור להם. כל מי שיתרום להם, יזכה לבני חיי ומזוני, זרעא חיא וקיימא די לא יפסוק ודי לא יבטול מפתגמי אורייתא, וכל מה שנצרך ישמע תפילותיו לפני אדון כל, בתוך כל עם ישראל הזקוק כיום לרחמים מרובים"

לא נותנים למשפחה לקרוס, מסייעים להם עכשיו לחצו כאן>>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד