כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
במפגש עם מתגייסים

נתניהו: "נשלים את החיסול של גדודי החמאס, כולל ברפיח"

ראש הממשלה נתניהו בבסיס תל השומר: "אנחנו נשלים את החיסול של גדודי החמאס, כולל ברפיח. אין שום כוח בעולם שיעצור אותנו". ראש הממשלה הוסיף: "כולם במזרח התיכון, וגם מעבר לו, יושבים ביציע ומסתכלים מי ינצח על מגרש הזה, ישראל או איראן ושלוחותיה. אתם כבר יודעים מי ינצח"

נתניהו: "נשלים את החיסול של גדודי החמאס, כולל ברפיח"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי), עם מתגייסים לשירות בצה"ל, המיועדים לתפקידי לוחמים ולוחמות מעברים ותצפיתניות המיועדות לשרת בגזרות השונות, בבסיס הקליטה והמיון במחנה תל השומר.

ראש הממשלה נתניהו למתגייסים: "אתם ביום מאוד גורלי בחיים שלכם ובחיים של המדינה. המדינה קיימת בגלל היכולת שלנו להגן על עצמנו. ההתקפות האלה לא פסקו מאז שהקמנו את המדינה, זה היה הגורל של העם היהודי במשך מאות ואפילו אלפי שנים. מה שהשתנה עם הקמת המדינה זה היכולת שלנו להדוף את ההתקפות האלה. לפעמים במחיר כבד מאוד, אבל בעוצמה שכל העולם מבין, לא תמיד אוהב, אבל אנחנו יודעים שבלי זה אנחנו לא מתקיימים".

נתניהו הוסיף: "זה מה שאתם עושים פה היום; ביחידות השונות, בחטיבות השונות, בחילות השונים. אנחנו בעצם מגינים על הקיום של המדינה שלנו, שזה גם על הקיום האישי של כל אחד ואחת מכם, של המשפחות שלכם, של החברים שלכם, אבל גם של הדורות הבאים. זאת לא הפרזה, זה לא מילים גבוהות, זה מילים מאוד מדויקות, זה מה שקובע אם המדינה שלנו תתקיים".

לדבריו, "הדבר הבולט ביותר שאנחנו ראינו בחצי שנה האחרונה מאז שפרצה המלחמה, זה עלייה עצומה במוטיבציה של הנוער, עצומה. הרצון להתגייס, להגן, להילחם, גם של בנים וגם של בנות. מרקיע שחקים, לא ראינו דבר כזה. זו עדות לכוח החיים שיש בתוך העם שלנו. אני חושב שאתם ראויים לכל ברכה וגם להבנה שאתם בעצם עושים דבר שיש לו משמעות היסטורית".

ראש הממשלה נתניהו התייחס ללחימה ברצועת עזה ואמר: "אנחנו נשלים את החיסול של גדודי החמאס, כולל ברפיח. אין שום כוח בעולם שיעצור אותנו. יש הרבה כוחות שמנסים לעשות זאת, אבל זה לא יעזור, משום שהאויב הזה, אחרי מה שהוא עשה, לא יעשה את זה יותר. הוא גם לא יהיה. אנחנו מחויבים לעשות את זה, וכל אחד ואחת מכם עכשיו, בגיוס שלכם, תתרמו בדרך זו ובדרך אחרת להשלמת היעד. זה חייב להיות. אחרי שעושים דבר כזה למדינה שלנו - לא יעשו יותר".

נתניהו הבהיר: "יש לנו שלוש מטרות: אחת, להחזיר את החטופים והחטופות. כל התצפתניות, ולא רק הן, כולם יחד. אנחנו נחזיר את כולם. יעד שני - לחסל את החמאס. יעד שלישי - להבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל.

ויש יעד רביעי - מה שיש בחמאס, זה חלק מציר הרשע של איראן שמכוון להשמיד אותנו. וכשאנחנו מנצחים את החמאס, זה לא רק לנצח את החמאס - זה לנצח את הציר. כולם במזרח התיכון, וגם מעבר לו, יושבים ביציע ומסתכלים מי ינצח על מגרש הזה, ישראל או איראן ושלוחותיה. אתם כבר יודעים מי ינצח. שיהיה לכם בהצלחה״.

בפתח הביקור, ראש הממשלה קיבל סקירה על נתוני הגיוס בצל המלחמה, והתרשם מהמוטיבציה הרבה של המתגייסים לשירות בצה״ל ולתפקידי לוחמה בפרט. לאחר מכן, קיים שיח עם המתגייסים החדשים והשיב על שאלותיהם.

בהמשך, ראש הממשלה הצטרף לארוחת צהריים יחד עם המתגייסים החדשים ושמע מהם על הליך הגיוס.

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל רפיח צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד