כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ביקור רב רושם של שר הבריאות בפרויקט הבנייה הענק של המרכז הישראלי לשיקום 'עלה זהב'

מנכ"ל ומייסד רשת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין הסביר את הרגשות הגואים כאשר לאחר 40 שנה של הקמת מרכזים ברחבי הארץ, מיישמים בפועל את הקמת המרכז הגדול והחדשני • ראש עיריית רמלה מיכאל וידל: "אני יודע עד כמה הפרויקט יכול לשרת אלפי מטופלים שנדרשים לשיקום" • הרב אוריאל בוסו שר הבריאות: "אני נפעם לגלות תמיד עד כמה הרב מרמורשטיין מגויס למשימה ועושה הכל כדי להקל על החולים ובעיקר על האוכלוסייה המאותגרת הזו"

ביקור רב רושם של שר הבריאות בפרויקט הבנייה הענק של המרכז הישראלי לשיקום 'עלה זהב'
שר הבריאות אריאל בוסו בסיור ב'עלה' צילום: יח"צ

שר הבריאות הרב אוריאל בוסו הגיע לסיור באתר בו מתבצעות העבודות לבניית המרכז הישראלי לשיקום – 'עלה זהב', המוקם ע"י רשת 'עלה' לילדים ואנשים עם מוגבלויות, והתרשם מהתקדמות הפרויקט השאפתני.

את פני שר הבריאות קיבלו מנכ"ל ומייסד עלה הרב יהודה מרמורשטיין, מנהל הרשת הרב שלמה מרמורשטיין, נשיא עלה עו"ד ראובן שיף, חבר הנשיאות מישל כהן, ראש העיר רמלה מיכאל וידל, מאור אשש סגן ומ״מ ראש העיר רמלה ומחזיק תיק הרווחה, אברהם דז'ורייב סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך ואדריכלי הפרוייקט, חברי הנהלת רשת 'עלה' ומנהלי הפרויקט הגדול.

את אירוע קבלת הפנים הנחה דובר הרשת שימי סגל שהציג בטוב טעם את חשיבות הפרויקט והזמין את מנכ"ל ומייסד רשת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין לשאת דברים. הרב מרמורשטיין הסביר את הרגשות הגואים, כאשר לאחר 40 שנה של בנייה והקמת מרכזי 'עלה' בכל רחבי הארץ, מיישמים בפועל את הקמת המרכז הגדול והחדשני, וכן הרחיב על המשאבים הרבים אשר נדרשים כדי להקים את המרכז הגדול שייתן מענה ממשי למחסור הגדול במיטות שיקום בישראל.

דברי ברכה נשא גם מנהל הרשת הרב שלמה מרמורשטיין שהעניק סקירה על הפרויקט שנבנה עם מיטב הטכנולוגיה ובשילוב בינה מלאכותית בצורה הכי מתקדמת שיש למען שיקומם של המטופלים.

ראש עיריית רמלה מיכאל וידל כובד אף הוא לשאת דברים וציין, כי זהו פרויקט דגל בעיר רמלה. "דחפתי ככל יכולתי כדי לקדם את הבניה, כי אני יודע עד כמה הפרויקט יכול לשרת אלפי מטופלים אשר נדרשים לשיקום, וכמה הדבר הוא הכרחי ונחוץ".

הרב אוריאל בוסו שר הבריאות ציין בדבריו את התרגשותו הרבה מהסיור במקום ושיתף כי במתחם שעליו נבנה כעת מרכז 'עלה זהב' – הוא למד כילד והדבר מרגש אותו באופן אישי. עוד הסביר שר הבריאות על הצורך הגדול שבהקמת המרכז. "אני נפעם לגלות תמיד עד כמה הרב מרמורשטיין מגויס למשימה ועושה הכל כדי להקל על החולים. האנשים האלה הם ראויים לכל פרס. זאת זכות אמיתית, ואנחנו כממשלה נעשה את הנדרש כדי לתת עזרה וסיוע".

בסיום הנאומים נקבעו המזוזות במשרדי ניהול הפרויקט ולאחר מכן כובדו שר הבריאות הרב בוסו וראש העיר וידל להיות הראשונים לחתום בספר האורחים של המרכז החדש.

רשת 'עלה' מעניקה יותר מ-40 שנה רצף שירותים לילדים ואנשים עם מוגבלויות ברמה הגבוהה ביותר בתחום השיקום, הדיור והחינוך למאות ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בכל רמות התפקוד, ומאפשרת לחניכים להגיע להישגים מרשימים ומלאי משמעות, בזכות מסירותם ואמונתם של הצוותים המקצועיים, המתנדבים וההורים.

המרכז הישראלי לשיקום 'עלה זהב' המוקם ברמלה, יעניק מענה מקצועי ומיטיבי לכלל האוכלוסייה המתמודדת עם מוגבלויות בהיקף נרחב, זאת גם לאור המיקום שנבחר בקרבת כביש 6 וכביש מס' 1.

במרכז 'עלה' רואים לעצמם חובה שהיא זכות, לדאוג לכל אדם, בהתאם לכלים שניתנו לו ע"י הקב"ה, מתוך אמונה שלכל בן אנוש הזכות לחיים בכבוד ולכישורי חיים, ובכלל זה אותן נשמות יקרות שהפקיד בידינו הקב"ה, המתמודדים עם אתגרים שונים כאוטיזם, תסמונות דאון, שיתוק מוחין, מוגבלות שכלית התפתחותית ובמוגבלויות הכרוכות במורכבות רפואית מאתגרת.

עלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד