כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בשורה למשק

שר העבודה יואב בן צו נועד עם שגריר הודו סנג׳יב סינגלה

בפגישה עם שר העבודה יואב בן צור, שגריר הודו סנג׳יב סינגלה התחייב: עד חודש יוני 2024 כ-10,000 עובדים זרים מהודו ינחתו בישראל. השר בן צור בפגישת עבודה עם שגריר הודו: ״הודו היא ידידת אמת של ישראל ואנחנו פועלים כל הזמן להביא עוד אלפי עובדים זרים בכדי לתת מענה למחסור בידיים עובדות במשק״

 שר העבודה יואב בן צו נועד עם שגריר הודו סנג׳יב סינגלה
שר העבודה יואב בן צו נועד עם שגריר הודו סנג׳יב סינגלה צילום: באדיבות המצלם

בצל המחסור בעובדים זרים בעקבות מלחמת ׳חרבות ברזל׳, שר העבודה יואב בן צור ומנכ״ל המשרד ישראל אוזן נפגשו היום (שלישי) עם שגריר הודו סנג׳יב סינגלה בלשכת שר העבודה.

בפגישה דנו ביחסים המדיניים בין ישראל להודו ועל הרצון להרחיבם בתחום החדשנות, כלכלה, חקלאות והבאת עובדים הודים לישראל כדי לתת מענה למחסור בענף הבנייה שנוצר עקב מלחמת חרבות ברזל.

בפגישה, סקרה הממונה על זכויות עובדים זרים במשרד העבודה, עו״ד שירי לב רן את ההגנה שמעניקה המדינה לזכויות הסוציאליות של העובדים בישראל ואת פעילות האכיפה שמבצע המשרד.

במהלך הפגישה שר העבודה הביע ניחומים על הירצחו של העובד ההודי והבטיח שמשרד העבודה יבצע אכיפה קפדנית שהעובדים ההודים לא יעבדו בקווי העימות.

במסגרת הפגישה דנו השניים  על כ- 10,000 עובדים חדשים שצפויים להגיע מהודו בחודשיים הקרובים, ויתנו מענה בענפי החקלאות והבנייה שמשוועים לידיים עובדות.

שר העבודה יואב בן צור אמר: ״אני מודה לשגריר על הפגישה החמה ועל תמיכת מדינתו בישראל בתקופה זו. הודו היא מעצמה חזקה וליחסים בין המדינות יש חשיבות אסרטרטגית כלכלית ומדינית. ראש ממשלת הודו הוא ידיד אמת של ישראל ואנחנו מודים לו על המנהיגות האמיצה בגינוי הטרור. ממשלת ישראל שמה לעצמה מטרה להרחיב את שיתופי הפעולה עם ממשלת הודו ולקדם הבאת עשרות אלפי עובדים זרים שיתנו מענה לצרכים והאתגרים של המשק״.

הודו יואב בן צור משרד העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד