כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בין הזמנים החל

בערים החרדיות: בן 12 נפגע מאוטובוס; בן 8 נפל מגובה

בן 12 נפגע מאוטובוס בבני ברק עת רכב על אופניו, ופונה במצב בינוני עם חבל ראש. באירוע נוסף בעיר אלעד נפגע בן 8 בנפילה מגדר גבוהה

בערים החרדיות: בן 12 נפגע מאוטובוס; בן 8 נפל מגובה
זירת הנפילה באלעד צילום: דוברות איחוד הצלה

כונני ארגון הצלה הוזעקו הערב (שלישי) לרחוב דבורה הנביאה בבני ברק בעקבות דיווח על תאונת דרכים. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לילד בן 12 עם חבלת ראש, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 18:56 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על רוכב אופניים שנפגע מאוטובוס ברחוב דבורה הנביאה בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא תל-השומר ילד בן 12 במצב בינוני עם חבלת ראש.

חובשי הצלה לייבי וייס ודוד גרוס מדווחים: "כשהגענו למקום, מצאנו רוכב אופניים, ילד בן 12 הסובל מחבלת ראש  לאחר שנפגע מאוטובוס. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים שיבא בתל השומר."

מנחם שטרן, חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקתי לו בזירה הוא פונה לבית החולים שיבא-תל השומר כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

דוברות איחוד הצלהזירת הנפילה באלעדצילום: דוברות איחוד הצלה

באירוע אחר העניקו צוותי הרפואה של איחוד הצלה סיוע רפואי לילד כבן 8 שנפל מגדר ברחוב שמעון הצדיק באלעד.

אבי צורי, יחיקם גמליאל ויענקי פיירברגר, חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי עוברי אורח הילד נפל מגדר. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים בלינסון - בשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

נפילה מגובה תאונת אוטובוס אלעד בני ברק דבורה הנביאה רוכב אופניים פגיעות ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד