כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
עורר הפתעה

עוה"ד היהודי המוכר מציע לסינוואר: "אייצג אותך בחינם"

עורך הדין היהודי-אמריקני אלן דרשוביץ פנה למנהיג חמאס ברצועה יחיא סינוואר, ואמר כי אם ייכנע - הוא ייצג אותו: "אני אייצג אותך ללא עלות ואני אפילו עלול לנצח"

עוה"ד היהודי המוכר מציע לסינוואר: "אייצג אותך בחינם"
אלן דרשוביץ צילום: מתוך פייסבוק

עורך הדין היהודי אמריקני השנוי במחלוקת אלן דרשוביץ העלה הצעה שהפתיעה רבים - לפיה הוא ייצג את מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר אם זה יכנע. 

דרשוביץ הכריז: "יש לי דיל עבור סינוואר: אם תיכנע, אני אייצג אותך. אם תיכנע לרשויות הישראליות, הם יעלו אותך למשפט ואני אהיה הסנגור שלך, דיל? השגת לעצמך עורך דין פרו בונו, אני אייצג אותך ללא עלות ואני אפילו עלול לנצח, אבל אתה צריך קודם להיכנע". 

נזכיר כי בטרם המשפט של ישראל בהאג עורך דין אלן דרשוביץ רמז על הרצון שלו לייצג את ישראל בתביעה בבית הדין הפלילי הבין-לאומי בהאג: "אני לא יכול להגיב על שיחות פרטיות שקיימתי עם בכירים, אבל אם הייתי צעיר הייתי מגיע לעשות מילואים, והיום, בגילי אתרום בדרכים שלי, בבית המשפט או מחוצה לו".

בריאיון מאוחר יותר אמר: "ישראל לא ביצעה רצח עם, מספר האזרחים שנהרגו הם מידתיים למספר הלוחמים, היא נמוכה מכל מלחמה בהיסטוריה המודרנית, ישראל עושה את המיטב כדי לשמר את חיי האזרחים, ובמקביל אנחנו רואים שחמאס עושה את המיטב כדי לסכן ולפגוע באזרחים".

אלן דרשוביץ יחיא סינוואר עורך דין מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד