כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בתכלית ההידור

שבועות לחג הפסח: הכשרות החדשה שתעשה סוף לעליית מחירי הבשר המהודר

בזמן שהמונים נאלצים לשלם סכומים גבוהים על בשר כשר ומהודר, בכירי הרבנים התאחדו לכשרות חדשה אשר שמה לעצמה מטרה להפחית את העלויות הגבוהות • בד"צ "פאר הכשרות" מונה הרכב ייחודי בראשות הפוסק הגר"ע פריד, דיינים ומורי הוראה

שבועות לחג הפסח: הכשרות החדשה שתעשה סוף לעליית מחירי הבשר המהודר
חברי בד"צ פאר הכשרות צילום: באדיבות המצלם

במהלך השנה כולה אנשים רבים, בפרט אלה המקפידים על קלה כבחמורה, נאלצים לשלם סכומים גבוהים במיוחד בכדי ליהנות מבשר איכותי ומהודר. כבר זמן רב שנשמעים קולות נגד המחירים הגבוהים אך עד היום טרם נעשה דבר בעניין.

כעת, שבועות לקראת חג הפסח ומספר עסקנים ויזמים החליטו לספק בשר כשר בתכלית ההידור אך בד בבד לשמור על מחירים נמוכים.

הכשרות החדשה "פאר הכשרות" מונה הרכב מיוחד בראשות הפוסק הליטאי הגאון רבי עמרם פריד, הגאון רבי שמואל יוסף שטיצברג - רב ומו"צ בבית שמש ומח"ס "שערי הברכה" והגאון רבי יחיאל מיכל פרידמן רב דחסידי לעלוב בבני ברק וראש כוללי הוראה.

בכנס היסוד שנערך במהלך השבוע האחרון העלו על נס את מצוקת המהדרין מן המהדרין אשר נאלצים לשלם סכומים גבוהים למען בשר מהודר ואיכותי. בדברים צויין כי הכשרות החדשה תחרוט על דגלה את עניין זה כאשר היא תשמור תמיד על מחירים נמוכים ונוחים במיוחד לצד כשרות קפדנית ומהודקת ביותר. 

הבשורה המרנינה מגיעה שבועות לפני חג הפסח, זמן בו רבים כבר עורכים את הזמנותיהם לחג המצות. בקרב קהילות החרדים נרשמה סיפוק עצום מהבשורה הזו אשר ללא ספק תהפוך במהירות לבשורת ונחלת ההמונים.

להשיג עכשיו ברשתות השיווק ובחניות המובחרות תחת מותג הבשרים "בשורה".

באדיבות המצלםהמחירים של בד"צ פאר הכשרותצילום: באדיבות המצלם

פאר הכשרות הרב עמרם פריד מחירי הבשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד