כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"דובר אמת ללא חת"

הנשיא והשר העניקו אות הוקרה לידיד ישראל

העיתונאי והסופר דאגלס מארי קיבל אות הוקרה מיוחד מנשיא המדינה ומשר התפוצות עמיחי שיקלי על פעילותו למען ישראל מאז השבעה באוקטובר

הנשיא והשר העניקו אות הוקרה לידיד ישראל
הסופר דאגלס מארי צילום: משה מזרחי

הערב (שלישי), העניקו נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג ושר התפוצות עמיחי שיקלי, אות הוקרה מיוחד לדאגלס מארי, עיתונאי וסופר בריטי, על עשייתו ההסברתית למען ישראל מאז השבעה באוקטובר.

״לאנשים שאוהבים את המוות כל כך אין סיכוי לנצח מול אוהבי החיים,״ אמר מארי. ״אני מרגיש גאה בצורה יוצאת דופן לומר שזה כבוד עצום בשבילי לעמוד לצד מדינת ישראל, לעמוד לצדכם, ואני מקווה שאני יכול לומר: לעמוד לצידנו״. 

מאז פרוץ המלחמה מארי הגיע לארץ פעמים רבות, ובמסגרת ביקוריו סייר ביישובי העוטף וברחבי המדינה כולה. הוא כתב עשרות מאמרים, טורי דעה ופוסטים ברשתות החברתיות, צילם כתבות רחבות בעד מדינת ישראל ועמד לצידה באינספור ריאיונות לעיתונות העולמית.

״דאגלס הוא מנהיג הדובר את האמת ללא חת בתוך סימפוניה של שקרים, מגדלור של אור בזמנים של חושך גדול״, אמר השר שיקלי. ״הוא הבין מיד שהמלחמה בה אנו עסוקים אינה קשורה לעתיד עזה, ושהיא גם לא מוגבלת לעתיד מדינת ישראל או המזרח התיכון. הוא הבין שזהו קרב קיומי על עתיד המערב, עתיד האנושות. הבנה זו לא נולדה מאינטואיציה בלבד, אלא משנים של לימוד מדוקדק וחקירה מעמיקה. אשרינו שיש לנו אינטלקטואלים כמו דאגלס מאריי, העומדים לצד מדינת ישראל במאבק הזה, מאבק שדורש יותר מכל - אמונה״.

הסופר דאגלס מארי יצחק הרצוג נשיא המדינה עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד