כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אחרי ביטול ההסכם

עד המדינה העלה קמפיין גיוס המונים, זה הסכום שנאסף

שלמה פילבר לא מבזבז זמן וכבר נערך לקרב המשפטי שצפוי לו עם ביטול הסכם עד המדינה שנחתם עמו. אזרחים רבים שמאמינים בחפותו התגייסו לסייע לו כספית

עד המדינה העלה קמפיין גיוס המונים, זה הסכום שנאסף
שלמה פילבר בבית משפט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יממה לאחר שפרקליטות המדינה הודיעה על ביטול הסכם עד המדינה, שלמה פילבר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 4000 - תיק בזק-וואלה, פילבר העלה בסביבת השעה 20:00 קמפיין גיוס המונים למימון משפטו.

פילבר כתב: "עוקבים יקרים. אנחנו לא תמיד בוחרים לעצמנו את המשימות. אבל אם מטילים עלינו אנחנו מבצעים אותן הכי טוב שאפשר. צריך את תמיכתם ועזרתם, להמשיך לייצג אתכם בכבוד".  

ינון מגל, עודד את עוקביו ומעריציו לתרום לקמפיין וכתב: "הגיע הרגע. מומו פילבר לא נתן לפרקליטות את מבוקשה - הראש של נתניהו, אז היא נוקמת בו. זה מאבק שעולה הרבה כסף. אני תורם".

גם חבר פאנל 'הפטריוטים', יותם זמרי שיתף את הלינק לתרומה וכתב: "זה הרבה יותר מקמפיין בשביל ההגנה המשפטית של פילבר. זה נגד שיטות מאפיוזיות עלובות של הפרקליטות. הם בונים על זה שאנשים לא יוכלו להגן על עצמם, קחו להם את הנשק הזה".

אנשי תקשורת נוספים שמיודדים עם פילבר כחבר לחיים או כבעלי מכון הסקרים 'דיירקט פולס' עודדו את הציבור לתרום למימון הוצאות משפטו. נכון לשעת סיום הכתבה הגיע הקמפיין לכ-140 אלף שקלים שכבר נאספו.

בין התורמים ישנם שמות בדויים בדמות אנשי שמאל, בין השמות ניתן לראות כמה תורמים בשם: "בן כספית", "אביעד גליקמן", "רביב דרוקר", "אביחי מנדלבליט" וגם "גלי בהרב מיארה" ועוד. 

"החוקרים בנו לפילבר גירסה באמצעים לא כשרים"

יצוין מפעילי הקמפיין מציינים בדף ההתרמה כי "פילבר אמר לחוקריו שלמרות שהוא יודע שהוא זכאי "אין לו שנים לבזבז על הליך משפטי ומליונים לשלם לעו"ד" ולכן הוא מוכן לתת לחוקרים את כל המידע המצוי ברשותו, הפרקליטות חתמה עם פילבר הסכם והתחייבה להניח לו לאחר שיספר את הידוע לו ויתן עדות אמת בבית המשפט".

לדבריהם, "במהלך 12 ימי חקירה בנו החוקרים לפילבר גירסה באמצעים לא כשרים שכללו איומים, מניעת שינה, בדיקות פולשניות, הצגת מצגי שווא וחדירה בלתי חוקית לטלפון שלו באמצעות תכנת פגסוס, וזאת מבלי לאפשר לו לעיין במסמכים הנוגעים לאותן אירועים, גרסה שקרסה בבית המשפט למול ראיות חפציות ועשרות עדויות של חוקרים ושותפים לאירועים".

"לפני שנתיים סיים פילבר את עדותו בבית המשפט, עדות שהיתה כולה אמת והתיישבה עם הראיות שהוצגו בפני השופטים, ועדויותיהם של עדים אחרים במשפט שהיו שותפים לעשייתו של פילבר במשרד התקשורת. אחרי 5 שנים של עינוי דין הודיעה הפרקליטות לפילבר שהיא מתכוונת להפר את ההסכם שחתמה איתו ולגרור אותו להליך משפטי ממושך, מתיש ויקר".

עוד הם מציינים כי "המאבק המשפטי אליו יוצא פילבר בימים אלו הוא המאבק של כולנו, מאבק על מערכת משפט הוגנת, מאבק נגד אכיפה בררנית, מאבק נגד שימוש באמצעים משפטיים לאיום והפחדה, המאבק הזה עולה הרבה כסף, ובמאבק הזה חייבים לנצח. תרמו והיו שותפים למאבק התקשורתי הציבורי והמשפטי באכיפה הבררנית".

 

שלמה פילבר גיוס המונים קמפיין התרמה רדיפה עד מדינה תיק 4000 משפט נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד