כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
180 כוחות סוס

הדור החדש של סובארו פורסטר הגיע לישראל

הנפח הוא 2.5 ליטר, כמו הפורסטר הקודם - וההספק הוא 180 כוחות סוס. תיבת ההילוכים היא אוטומטית רציפה ומערכת ההנעה כמובן כפולה

הדור החדש של סובארו פורסטר הגיע לישראל
סובארו פורסטר החדש. החל ב-206 אלפי שקלים צילום: סובארו

קבוצת סמלת, יבואנית סובארו משיקה בישראל את הדור החדש של סובארו פורסטר, אחד הרכבים היחידים בישראל שבאמת אפשר לומר עליו שהוא לא "רכב כביש שטח" אלא רכב שטח, שמיועד לנסיעה בשטח ויודע איך לעשות את זה באמצעות מערכת 4X4. הפורסטר נמצא איתנו עשרות שנים בכמה דורות, אבל מה שמשותף לכולם היה התבססות על שלדה משפחתית של סובארו, אבל עם מערכת הנעה כפולה.

הדור החדש של הפורסטר אינו יוצא דופן: שלדה אחודה, מערכת הנעה כפולה ומנוע בנזין "בוקסר" כלומר מנוע שטוח. במקרה של הפורסטר החדש, הנפח הוא 2.5 ליטר, כמו הפורסטר הקודם - וההספק הוא 180 כוחות סוס. תיבת ההילוכים היא אוטומטית רציפה ומערכת ההנעה כמובן כפולה.

בישראל הפורסטר מוצע בארבע רמות גימור שונות אשר כוללות בין היתר מושב נהג המתכוונן באופן חשמלי, חימום מושבים, כניסה והנעה ללא מפתח, גג פנורמי נפתח, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה StarLink הכוללת מסך מגע בגודל "11.6 עם קישוריות ל-Apple CarPlay  ו-Android Auto ויכולת שליטה ממערכת המולטימדיה במערכות הרכב השונות.

לפי סובארו, גם תא הנוסעים שודרג באופן ניכר וכעת הוא כולל מסך מגע בולט, חומרים עמידים בבלאי ודגש על שטח שמשות גדול. בדומה לדור הקודם של הפורסטר, גם הדור החדש מצויד במערכות הבטיחות האקטיביות של סובארו- EYESEIGHT שמסוגלות לשמור על מרחק קבוע מהרכב שנמצא לפנים ומציעות גם טכנולוגיה המאפשרת זחילה בפקקים. מחיר הפורסטר החדש מתחיל ב 205,900 שקל לגרסה הבסיסית. מעליה נמצאת גרסת "ספורט" שעולה 218,900 שקל. מעליה נמצאת גרסת "לימיטד" שעולה 234,900 שקל- ומחירה של הגרסה הבכירה ביותר – "לימיטד פלוס" הוא 249,900 שקל.

 

סובארו רכב שטח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד