כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מהלך אסטרטגי

כך חובות של 3.500.000 ש"ח נסגרו בצו תשלומים חודשי של 150 ש"ח בלבד

צוות משרד עו"ד המוביל בתחום מחיקת חובות, הוביל בהצלחה מהלך אסטרטגי אשר שמר על פרנסתו של הלקוח ואף הדגיש את הגישה היזומה של המשרד בהתמודדות עם אתגרים פיננסיים רבים

חתוכים את החובות
חתוכים את החובות

לקוח משרדנו נכנס להליך עם חובות של 3,500,000 ש״ח !!! לאחר טיפול והבנת התיק משרדנו פעל והשיג עבורו צו תשלומים חודשי של 150 שקל בלבד לכל נושיו. עוד לפני הצו, השגנו לו עיכוב הליכים בכל התיקים וסידרנו לו חשבון בנק. בנוסף, השגנו לו היתר להמשיך לנהל עוסק עצמאי במסגרת ההליך. מדובר בהליך שני של הלקוח שנוהל במשרד אחר. ההליך בוטל בשל מחדלים. כעת, כשהוא בידיים טובות, כל שנותר הוא לחכות להפטר המיוחל ולקבל מחיקה על כמעט 100 אחוז מהחובות.

ראוי לציין כי זהו ניסיון שני של הלקוח להליך שכזה, כאשר הקודם טופל במשרד אחר אך בסופו של דבר בוטל עקב מחדלים. עם זאת, כאשר הלקוח נמצא כעת בטיפול קשוב של המשרד הנוכחי, קיימת אופטימיות כי תוצאה חיובית נמצאת באופק. הלקוח והמשרד ממתינים בכיליון עיניים לפיטורין המיוחל, שצפוי להביא למחיקת כמעט 100 אחוז מהחובות. סיפור הצלחה זה משמש עדות לאפקטיביות של סיוע משפטי מומחה וליווי פיננסי בניווט במצבי חוב מאתגרים.

קבלו פגישת ייעוץ להבראת חובות ללא עלות או התחייבות>>>

או חייגו072-395-2431 

יחצפטור חובותצילום: יחצ

צוות המשרד השיג בהצלחה היתר מכריע המאפשר ללקוח לקיים את פעילותו כעוסק עצמאי במסגרת הליך הארגון מחדש. מהלך אסטרטגי זה לא רק שמר על פרנסתו של הלקוח אלא גם הדגיש את הגישה היזומה של המשרד בהתמודדות עם אתגרים פיננסיים רבים.

יחצפטור חובותצילום: יחצ


כאשר הלקוח והמשרד ממתינים לשלבים האחרונים של תהליך ארגון מחדש של החוב, ישנה תחושה משותפת של ציפייה ואופטימיות לתוצאה חיובית המבטיחה לספק יציבות פיננסית ארוכת טווח והתחלה חדשה ללקוח. סיפור הצלחה זה מדגים את ההשפעה הטרנספורמטיבית של התערבות משפטית יזומה ותכנון פיננסי אסטרטגי בהעצמת אנשים להתגבר על עומסי חוב מכריעים, למסלול לעבר עתיד פיננסי מזהיר יותר.

מה שמייחד את משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות' הוא היכולת שלהם לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא דרכים חדשניות לסגירת חובות עבור לקוחותיהם. תוך ניצול הרשת והמשאבים הנרחבים שלהם, המשרד בוחן אסטרטגיות חלופיות מעבר להליכי פשיטת רגל מסורתיים והסדרי חוב. מחויבות זו למציאת פתרונות יצירתיים מבטיחה שכל לקוח יקבל יחס אישי ותוכנית מותאמת אישית כדי לענות על צרכיו הייחודיים.

משרד אופיר ביידה חן ושות' הינו משרד עורכי דין מקצועי ומנוסה המתמחה בסגירת חובות, הסדרי חובות והליכי חדלות פירעון . המחויבות שלהם למציאת הפתרון הטוב ביותר עבור לקוחותיהם מייחדת אותם בתחום. עם משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות' יכולים יחידים ומשפחות להחזיר לעצמם את השליטה בחייהם הפיננסיים ולצאת לדרך לקראת עתיד מזהיר ונטול חובות

נקלעתם לחובות? קבלו פגישת ייעוץ להבראת חובות ללא עלות או התחייבות !

או חייגו
072-395-2431 

משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות' מחיקת חובות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד