כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מרקם ייחודי

מיזם לוהט יוצא לשיווק: רובע המגורים המבוקש בשרון

״רובע המגורים המבוקש בשרון!״: השקעה ייחודית בקרקעות במרקם עירוני בצפון כפר סבא מוצעות למכירה כעת ב- ₪479,000 בלבד

מיזם לוהט יוצא לשיווק: רובע המגורים המבוקש בשרון
קרקעות צילום: א.ב מורנו

הליך תכנוני הנמצא בעיצומו בימים אלו ממש צפוי להפוך את אחד האזורים המבוקשים ביותר בצפון כפר סבא לרובע המגורים המבוקש באזור השרון. פרויקט צפון בן יהודה, עליו נספר לכם בכתבה, ממוקם בחלקה הצפוני של העיר כפר סבא, בסמוך לשכונת אליעזר המבוקשת, ממזרח לשכונת כפר סבא הירוקה ומדרום למושב צופית. ״אין ספק שזה מתחם העתיד של כפר סבא והסביבה״, אומרים בחברת א.ב מורנו, העומדת מאחורי הפרויקט, ומוסיפים: ״פוטנציאל הרווח הוא גדול במיוחד – על השקעה של 479,000₪ המשקיעים יהנו על פי תחזיות מומחי נדל״ן מרווח של כ- ₪1,000,000 לנוכח העובדה שהקרקע צפויה להגיע לשווי של כ- ₪1,500,000 עם אישור התוכנית המפורטת והגדלת זכויות הבנייה!״.

רוצים לקחת חלק? השאירו פרטים>>

אחד הפרויקטים המבוקשים של השרון

פרויקט צפון בן יהודה צפוי לכלול על פי התוכנית כ – 9,400 יחידות דיור, 300,000 מ”ר של שטחי תעסוקה ומסחר ומוסדות ציבור ופארקים ירוקים עוצרי נשימה. בזכות מיקומה האסטרטגי והייחודי עם נגישות נוחה לצירי תנועה מרכזיים ושכונות מבוקשות כמו מושב צופית, הקרקע נחשבת למבוקשת במיוחד. ״הקרקע מיועדת לפיתוח עירוני עם דגש למגורים, קרקע צהובה בשפה המקצועית״, אומרים בחברה, ״האזור הוא מהמבוקשים ביותר בשרון ואפשר לראות את זה כשמסתכלים על מחירי הדירות באזור. נכון להיום דירות בסביבה נמכרות במחירים גבוהים במיוחד של מעל ₪4,200,000, מה שמוסיף עוד יותר לפוטנציאל הגדול של העסקה״.

המתחם עבר לקידום תחת ״דירה להשכיר״

לאחרונה מתחם צפון בן יהודה עבר לקידום של הגוף התכנוני הממשלתי – ״דירה להשכיר״, מה שצפוי להביא להביא לקידום הפרויקט יחד עם מספר רב של מתחמים נוספים ברחבי הארץ. ״כפר סבא נמצאת במגמת צמיחה גדולה בשנים האחרונות והביקוש למגורים בעיר הולך וגובר, כעת כשהמתחם עבר לקידום של ״דירה להשכיר״, שהיא למעשה זרוע הביצוע של הוותמ”ל ומטרתה לקדם תכניות בהליכים מזורזים – זו סיבה נוספת לכך שהביקוש האדיר לקרקעות במתחם רק יילך ויעלה – יותר ויותר משקיעים מבינים את גודל הפוטנציאל כאשר גם המדינה תורמת את חלקה במטרה לקדם את המתחם״, מציינים בא.ב מורנו.

כאמור, כעת תוכלו לקחת חלק בעסקה הייחודית עם סכום של ₪479,000 בלבד וליהנות מפוטנציאל רווח ענק של כ- ₪1,000,000!, ״זו עסקה שנחשבת לאחת הבטוחות ביותר בשוק הנדל״ן המקומי, עסקה שמשקיעים רציניים לא רוצים לפספס״, מסכמים בא.ב מורנו.

רוצים לקחת חלק? השאירו פרטים>>

קרקעות להשקעה כפר סבא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד