כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
חוסך הרבה סבל

שלמות הבית: כך היולדת קיבלה את הפתרון הטבעי והמקצועי ביותר

תמי משתפת על קשיים המלווים באי נעימות וכאב. יובש בלתי נסבל • זה הפתרון שחסך הרבה סבל מיותר

שלמות הבית: כך היולדת קיבלה את הפתרון הטבעי והמקצועי ביותר
משחה טבעית צילום: יחצ

תמי נכנסת לקליניקה שלי ודמעות בעיניה. תינוקת יפהפיה שוכבת בנחת בעגלה שלידה. עברו שמונה שבועות מאז הלידה. היתה לידה רגילה במועד, התינוקת בריאה, יונקת יפה, אז למה היא בוכה? אני מגישה לה חבילת ממחטות, נראה לי שהיא תזדקק לכך.

תמי משתפת על קשיים המלווים באי נעימות וכאב. יובש בלתי נסבל. היא מבקשת לדעת אם יש לי אפשרות לסייע לה? בינתיים חבילת הטישו הולכת ומתרוקנת.

האמת היא שתמי מציגה בעיה שפוגשת לא מעט נשים, גם בגיל הפריון וגם לאחריו. אחת מכל חמש נשים מעידות שהן חוות יובש.  מתי זה קורה?

  • בתקופת משכב הלידה, ובזמן ההנקה בעיקר, ישנה ירידה ברמות האסטרוגן הגורמת ליובש ניכר עקב דיכוי של הציר ההורמונלי ביותרת המח על ידי הורמון הפרולקטין- הורמון 'החלב'.
  • לעיתים האישה משתמשת בסבון וזה גורם לפגיעה בפלורה החיידקית וכך מופיעות דלקות פטרייתיות או חיידקיות שתורמות ליובש עקב פגיעה בהפרשה הטבעית. 
  • תרופות מסוימות ובעיקר תרופות עם נוגדי אלרגיה ונזלת ונוגדי דכאון עלולות להוביל ליובש בריריות הגוף וכן טיפולים הורמונליים ונוגדי סרטן כנ"ל. 
  • תסמונת סיורגן היא מחלה אוטואימונית המאופיינת על ידי תסמינים הכוללים בין היתר גם יובש בעיניים ובפה.

    לחצו כאן לפתרון הטבעי>>>

בגיל 35-40 קיימת ירידה תמידית של הורמון האסטרוגן. היובש מאפיין תקופה זו ולכן חשוב מאד לדאוג לסיכה מתאימה.  

איך נפתור את בעיית היובש של תמי?

ישנם אמצעי סיכוך מגוונים המעניקים לחות ומאפשרים שגרת חיים נוחה. יש המשתמשים למטרה זו בשמן תינוקות או בשמנים טבעיים (דוגמת שמן שקדים, שמן קוקוס וכדומה) וכן בשמנים שאינם טבעיים (כמו וזלין). כל סוגי השמנים הללו פחות מומלצים לשימוש משום שהחומציות שלהם פחות מתאימה לטיפול.  חומרים אלו עשויים לגרום לתחושת גרד, צריבה, פטריות או דלקות. עדיף להשתמש בחומרי סיכה במרקם של ג'ל על בסיס מים. תכשיר כזה, באופן טבעי, עדין ונעים יותר לגוף וגם נח יותר טכנית לשימוש.

ישנם ג'לים רבים בשוק , אבל הג'ל המומלץ והטוב ביותר הוא ג'ל העשוי מרכיבים שכולם טבעיים ומבוסס על מים, כמו ג'ל הדורקס נטורלס, שמנסיוני הקליני אוכל להעיד על כך שהוא מייצר תחושה טבעית ונינוחה לחלוטין, שומר על איזון טבעי ואינו מכתים או מלכלך. הנשים מרגישות כאילו זאת הלחות הטבעית שלהן, כאילו היא הייתה שם תמיד.

נחזור לתמי. הדמעות עדיין זולגות. וכעת גם התינוקת מתחילה לבכות בהשראת אמה. אני פונה אל תמי ואומרת לה- ''אין סיבה לסבול. יש לי פתרון נפלא עבורך- ג'ל טבעי 100 אחוז של דורקס. תרגישי איתו נהדר. מה את אומרת?''

החיוך שעל פניה לא משאיר מקום לספקות.

לחצו כאן לפתרון הטבעי>>>

 

דורקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!