כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מלמד שלא שינה: כך שוברים שיאי צביעות

בטור נוקב בא ח"כ יצחק כהן חשבון עם המפלגות השונות • הצביעות של נתניהו שהעלה את שכר המינימום, ושקריו של לפיד על דאגתו לחיילים • הקשר למרן שאימץ ישי לאחר שחבר לימין והגזענות הגלויה שנותרה במפד"ל הישנה • ואיך כולם בסוף מבטאים את האג'נדה באמצעות ניצול ה'שקופים'?

צלם:פלאש 90
צלם:פלאש 90

כמי שמאחוריו מספר לא קטן של מערכות בחירות ארציות ומוניציפאליות, קשה לי להתעלם מן התחושה שמערכת הבחירות הזו שונה מכל מערכת בחירות אחרת, בכך שהיא שוברת שיאי צביעות והתנשאות המוכיחים לכולנו למה חייבים את תנועת ש"ס חזקה.

האם שאלתם את עצמכם, איך ייתכן שדווקא עכשיו ביבי מעלה את שכר המינימום? או שאלי ישי חובר לימין הקיצוני ומדבר בשם מרן זצוק"ל? איך נוצר מצב בו שר אוצר שלאורך כל הקדנציה שלו התעלם ממשרתי החובה והמילואים ואף היה עוין כלפי משרד הביטחון, מתרברב על העלאת שכר חיילי החובה בשקלים בודדים כשבמשמרתו קיצצו אפילו בבשר החי? איך מחנה השמאל מציג תכנית כלכלית כשבמשמרתו בשלטון נפלה הכלכלה לעברי פי פחת, ואיך בכלל מעיזה אליטה לבנה להתנשא ולהשתמש בציניות בעשירונים התחתונים לתעמולה זולה?

לאחר שאלותיי אלו הגעתי למסקנה אחת, שהיום מפלגות לא משתנות. מפד"ל ההיסטורית תישאר גזענית, 'יש עתיד' וליברמן ימשיכו לשבת על משבצת של מפלגות חסרות האג'נדה, שתמיד היו ותמיד ייעלמו ללא השארת שום חותם כלשהו. הליכוד ימשיך לאמלל את העשירונים התחתונים בשם כלכלת המקורבים והמרכז המושחת שלו, ואילו השמאל יתמיד בתפיסות כלכליות פרימיטיביות שאבד עליהם הכלח, כמו ביוון וונצואלה המהוות שרידים עלובים לאידיאולוגיה כלכלית שמאלנית וכושלת.

רק תנועת ש"ס לא השתנתה. מאז הקמתה ובכל שנות נשיאות מרן זצוק"ל, וכן כיום בהנהגת מועצת החכמים בראשות מרן חכם שלום הכהן שליט"א ויו"ר התנועה הרב אריה דרעי, התנועה לא שינתה את דרכה ואפילו כמלוא נימה, עד כדי כך שניתן לגזור את כל המסרים בקמפיין מלפני שלושים שנה ולהדביקם כיום.

הקמפיין שלנו מדבר על זקיפות קומה וגאווה במורשת אבותינו, שבמשך מאות שנים בארצות המזרח היוו את השכבה המובילה והמשפיעה בכל תחומי החיים, בכלכלה, בשלטון, בספרות, במוזיקה, באמנות, ומעל כולם בחכמת התורה הטהרה והקדושה. הקמפיין שלנו מדבר על שוויון הזדמנויות לכל צעיר וצעירה בחינוך יהודי, המסרים שלנו מדברים על חיזוק מוסד המשפחה שהוא היסוד החשוב ביותר בחיי יהודי, ובצירוף הכל יוצא שהעשייה שלנו מוכיחה את עצמה בעזרה לחלשים בחברה, לילדים הרעבים, ובמילה אחת - לשקופים.

ושלא יטעו אתכם. אבות האידיאולוגיה הדורסנית והמשפילה, הן של מפלגות הימין והן של השמאל נעוצה עוד בימי שלטונם של מפא"י והמפד"ל ההיסטוריות, המפלות והגזעניות, ורק ש"ס חזקה בהנהגת הרב אריה דרעי יכולה לבלום אותם. רק ש"ס חזקה בעזרת הציבור תחולל את המהפכה.
ללא ש"ס חזקה נמשיך להיות שקופים בכל תחומי החיים. ללא ש"ס חזקה בנשיאות מרן זצוק"ל לא היו קמים המפעלים החברתיים והחינוכיים האדירים שלנו כי לא היו רואים אותנו. שאיפתו של מרן זצוק"ל לזקוף את קומת יהודי בארץ ובעולם לא הייתה מתגשמת ללא מילוי צוואתו להצביע לש"ס חזקה.

ולסיום, הרי אינכם צריכים הוכחה להתנשאות הממסד והתקשורת מציבור כל כך גדול ומשמעותי במדינת ישראל. מספיק שתסתכלו סביב על המסרים שמנסים למכור לכם שאר המפלגות ותיווכחו שיש מי שמנצל בציניות את מצוקתכם ומשתמש במסרים העקביים שלנו כדי לבוז לכם יום לאחר הבחירות.
אבל ש"ס תמיד תהיה חזקה בזכות הנאמנות למרן ולא בשם המזייפים את מורשתו. ש"ס תהיה חזקה בזכות התקווה שלכם לאזן ולבלום כל דורסנות בכל קואליציה שתתכן. ש"ס תהיה חזקה בזכות זקיפות הקומה שלנו כבנים למורשת המפוארת של אבותינו.
כהן היסוריה שס טור חלשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 73 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד