כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
זכות אדירה

עולם התורה בסכנה: זאת הוראת גדולי הדור

הם רוצים לפגוע בלומדי התורה? אנחנו מתגייסים לסייע! בהוראת גדולי הדור שליט"א, 'ועד הרבנים' במבצע שאפתני כדי לסייע למשפחות של 10,000 עמלי תורה לחגוג את חג הפסח מתוך הרחבה, במקביל לסיוע לעוד אלפי משפחות נזקקות • אלפי צ'קים כבר מודפסים ומחולקים – וכולנו לוקחים חלק בזכות האדירה

עולם התורה בסכנה: זאת הוראת גדולי הדור
מבצע קמחא דפסחא צילום: יעקב נחומי פלאש 90

עם ישראל זקוק בימים אלה לרחמי שמיים מרובים. המצב הביטחוני הרעוע, האיומים הנשקפים מרחוק ומקרוב – ודווקא עכשיו, החליטו לפגוע בלומדי התורה ולעצור את התקצוב לרבבות אברכים ובחורי ישיבות השקועים בעולמה של תורה.

כאילו לא די להם ביוקר המאמיר, כעת גם הקצבה הקטנה שמקבלים האברכים היקרים רוצים לקחת, וההוצאות בערב חג הפסח מרובות.

מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א, מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א, כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א, ומרן ראש הישיבה הגר"ח פיינשטיין שליט"א, פוסקים: כך אנחנו יכולים לעורר את מידת הרחמים ולבטל את הגזירות הקשות.

גם קמחא דפסחא וגם מחזיקים את עולם התורה לחצו כאן וקחו חלק במבצע האדיר>>>

בהוראת גדולי הדור שליט"א, יוצאים ב'ועד הרבנים' במיזם שאפתני, לסייע לכל רבבת האברכים שפנו בבקשת תמיכה בהוצאות הגדולות של חג הפסח הבעל"ט.

כבר נפסק להלכה שכל אחד ואחד, גם תלמידי חכמים הפטורים ממס, צריכים להשתתף במגבית קמחא דפסחא – והשנה, תורמים דווקא ל'ועד הרבנים' כדי לסייע ללומדי התורה, לעורר את מידת הרחמים ולהעביר מעלינו כל גזירה קשה.

מי לא רוצה לזכות בפסק ההלכה ובהבטחה הנדירה בימים טרופים אלו, כאשר איש אינו יודע מה יילד יום.

מי לא מעוניין להכריז בגאווה כי גם הוא תומך בעשרות אלפי לומדי התורה, ומול הגזירות החדשות, מתייצב לימין התורה הקדושה.

כולנו יחד, כאיש אחד בלב אחד, תורמים השנה קמחא דפסחא לעמלי התורה. ב'ועד הרבנים' הצליחו לגייס מנדיבי עם תרומות כנגד כל תרומה. כך, על כל תרומה להחזקת לומדי התורה – הסכום יוכפל, לטובת האברכים.

בכוח התורה הקדושה, לפי פסק ההלכה של צדיקי וגדולי הדור שליט"א, פותחים את הלב ותורמים לרבבת לומדי התורה ולאלפי המשפחות הנזקקות, וזוכים להבטחה הנדירה.

אל תפספסו! הזדמנות מיוחדת שיש השנה תורמים עכשיו למבצע האדיר של ועד הרבנים>>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד