כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מנכ״ל מאוחדת מכר את החמץ באמצעות רבני העיר בני ברק הגרחי״א לנדא, הגרש״צ רוזנבלט והגר״מ בן שמעון

מנכ״ל מאוחדת העניק לרבני העיר סקירה מקיפה על היערכות מאוחדת לקראת חג הפסח בכל המישורים, ההלכתיים והרפואיים, וזכה לברכתם הנלהבת של רבני העיר ששיבחו את המסירות וההתאמה המושלמת לצרכי הציבור החרדי * לאחר מכן הסמיך המנכ״ל את רבני העיר למכור לנכרי את החמץ של מאוחדת

מנכ״ל מאוחדת מכר את החמץ באמצעות רבני העיר בני ברק הגרחי״א לנדא, הגרש״צ רוזנבלט והגר״מ בן שמעון
מנכ"ל מאוחדת אצל רבני העיר בני ברק צילום: יח"צ

מנכ״ל מאוחדת עוזי ביתן הגיע מלווה בבכירי הקופה ללשכת רבני העיר בני ברק הגרחי״א לנדא, הגרש״צ רוזנבלט והגר״מ בן שמעון לקראת חג הפסח, שעודדו את הפעילות החשובה ואת ההיערכות הנאותה של מאוחדת לקראת החג.

אל רבני העיר עלו ובאו כאמור מנכ"ל מאוחדת עוזי ביתן, מנהל מחוז מרכז במאוחדת הרב משה כהן, יועץ המנכ"ל הרב דודי שוורץ, מנהל מגזר חרדי הרב משה ברים, מנהל שיווק מגזר חרדי מחוז י-ם הרב יהודה לוי, מנהל מגזר חרדי צפון הרב ברוך ברוין ומנהל מגזר חרדי מחוז דרום הרב חנוך דנציגר.

במהלך הפגישה הרחיב המנכ"ל על השנה המאתגרת שעברו הצוותים הרפואיים של מאוחדת, ועל המסירות של מנהלי קשרי הקהילה שפעלו מאז פרוץ המלחמה במסירות גדולה למען ציבור הלקוחות.

המנכ"ל הציג בפני הרבנים את הנתונים המוכיחים את הובלתה של מאוחדת בציבור החרדי, זאת הודות להתאמה המיוחדת לצרכי הקהילה.

עוד הוצגה בפני הרבנים ההתפתחות הגדולה של מאוחדת בכלל, ובבני ברק בפרט כאשר רק השנה נפתחו מרפאות חדשות.

לרשות לקוחות מאוחדת עומדים בבני ברק מרפאות ומכונים עם מיטב מומחי הרפואה בפריסה רחבה בעיר, מרפאת מרום שיר, מרפאת רחוב ירושלים, מרפאת הקשתות, מרפאת ויז'ניץ, מרפאת אבני נזר ומרפאת קרית הרצוג.

רבני העיר הודו למנכ"ל מאוחדת ולמשלחת הנכבדה על העשיה החשובה, והדגישו כי ניכר שמאוחדת פועלת מהלב ולא רק על פי הנוהל היבש. הם ציינו לטובה את האימון הרב שנתן ברב משה כהן שמונה בשנה האחרונה לשמש כמנהל מחוז מרכז המרכז תחתיו בין היתר את בני ברק, מודיעין עילית ואלעד.

הרבנים ציינו שהרגישו היטב את הפעילות של מאוחדת שעזרה לציבור לכל אורך התקופה, כדרכה, באופן מיוחד יותר מתוך הבנה לצרכי הציבור.

עוד הדגישו הרבנים כי היותם של חלק ניכר מצוותי מאוחדת באים מתוך המגזר החרדי, מביאה אף היא לתוצאה של התאמה מקסימאלית.

חלק ניכר מהשיחה נסוב סביב ההיערכות של מאוחדת לקראת חג הפסח הכוללת בין היתר הפעלת קו פתוח עם מורי הוראה ורופאים לצד הוצאת חוברת מיוחדת על כשרות התרופות.

בנוסף לכך נערכת מאוחדת למתן שירותי רפואה מקצועיים בכל ימי החג, כאשר במהלך ימי החג והשבת תפעיל מאוחדת מוקדי חירום בהם יעניקו צוותי רפואה נכרים, הכוללים רופאים מומחים ואחים, טיפולי רפואה דחופה בהם תפירות, הדבקות, גיבוס, ושאר שירותי הרפואה הדחופה.

במהלך ימי חול המועד, יתוגברו הסניפים בצוותים רפואיים ע"מ לקבל את כל הפניות בכלל מרפאות מאוחדת בכל הערים והריכוזים החרדיים ברחבי הארץ.

לאחר מכן הסמיך המנכ״ל את רבני העיר למכור לנכרי את החמץ של מאוחדת על כל מאות סניפיה בכל רחבי הארץ, כולל בית החולים משגב לדך, ולמעשה כל אתר אשר נמצא באחריות הקופה.

מאוחדת מכירת חמץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד