כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
באמצעות מל"ט

שלושה מבניו של מנהיג חמאס הנייה חוסלו היום בהפצצה ישראלית

רשת אל-ג'זירה דיווחה כי שלושה מבניו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, ומספר נכדיו חוסלו היום בהפצצה ישראלית בעזה | הנייה הגיב לאל-ג'זירה: "מודה לאלוהים על הכבוד שהעניק לנו באמצעות מות הקדושים"

שלושה מבניו של מנהיג חמאס הנייה חוסלו היום בהפצצה ישראלית
בניו של הנייה צילום: רשתות חברתיות

דיווח ברשת אל ג'זירה ובכלי תקשורת בלבנון, שלושה מבניו של איסמעיל הנייה וכמה מנכדיו חוסלו בתקיפה ישראלית במחנה הפליטים א-שאטי שממערב לעיר עזה.

‏ששת ההרוגים בתקיפת צה"ל במחנה א-שאטי ממערב לעזה: חאזם איסמאעיל הניה ובתו אמאל, אמיר איסמאעיל הניה, ובנו ח'אלד ובתו רזאן, ומוחמד איסמאעיל הניה (שלושה בנים ושלושה נכדים).

רשת אל ג'זירה דיווחה כי התקיפה בוצעה באמצעות טיל ששוגר על ידי מל"ט ישירות לעבר המכונית והרג את כל מי שהיה בה, למעט ילדה בודדת שנפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים.

בני משפחת הנייה (אלו שעדיין בחיים) אמרו לכלי תקשורת ערביים כי שלושת ילדיו של הנייה שחוסלו הם חאזם, אמיר ומוחמד, ששהו ברכב שהותקף מהאוויר יחד עם ילדיהם.

ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, הגיב לאל-ג'זירה על החיסולים: "אני מודה לאלוהים על הכבוד הזה שהוא העניק לנו באמצעות מות הקדושים של שלושת בני וכמה נכדי. בני המעונים זכו לכבוד, הבנים שלי נשארו עם אנשינו ברצועת עזה ולא עזבו את הרצועה. כל עמנו וכל תושבי עזה שילמו מחיר כבד בדם ילדיהם, ואני אחד מהם. עם הכאב והדם האלה, אנו יוצרים תקווה, עתיד וחופש עבור עמנו, מטרתנו והאומה שלנו".

זו אינה הפעם הראשונה שבני משפחתו של בכיר חמאס נהרגים בהתקפה ישראלית. ב-21 בנובמבר 2023 חוסל ג'מאל מוחמד הנייה, נכדו הבכור של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, בהפצצה ישראלית.

כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו אז כי נכדו הבכור של ראש הלשכה המדינית של חמאס נהרג יחד עם בתו.

גם נכדתו הצעירה של איסמעיל הנייה, רועה חמאם, חוסלה ב-10 בנובמבר 2023 בהפצצה ישראלית על בית המשפחה ברצועת עזה.

איסמעיל הנייה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד