כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תיעוד מהדסה

האב השכול התפרץ לחדר המחבל בביה"ח: "שחטו את הילדות שלנו"

בתיעוד שפורסם נראה אביה של שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע דריסה ב-2017 מנסה להיכנס לחדר בו מאושפז המחבל ומוחה בפני הנהלת בית החולים וכוחות הביטחון שטיפלו בו | הדסה: "לא מעודכנים בפרטי מעצרו ונסיבותיו של עציר כזה או אחר ובוודאי שאיננו צד כלל באשר להחלטה היכן יטופל"

האב השכול התפרץ לחדר המחבל בביה"ח: "שחטו את הילדות שלנו"
בית חולים הדסה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים התפתחה היום (רביעי) קטטה לאחר שאב שכול הגיע למקום כדי למחות נגד אשפוזו של עציר ביטחוני במקום.

בתיעוד שפורסם ע"י פורום 'בוחרים בחיים', נראה הרצל חג'אג', אביה של שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע דריסה בארמון הנציב בירושלים ב-2017, מנסה להיכנס לחדר בו מאושפז המחבל ומוחה בפני הנהלת בית החולים וכוחות הביטחון שטיפלו וסעדו את המחבל.

העימות בבית החולים צילום: הרצל חג'אג', פורום בוחרים בחיים

בשיחה עם ynet זעם חג'אג' ואמר: "כי לא ייתכן שיאשפזו מחבלים בחדרי VIP בבתי החולים, לא משנה אם הם נוחבה או אחרים. המחבלים האלה רצחו, טבחו ושחטו את הילדות שלנו, ולא ייתכן שיטפלו בהם".

עוד אמר האב השכול: "אנחנו מצפים משר הבריאות לתת הנחיה - לא לתת טיפול למחבלים. אסור ששר הבריאות ייתן להם טיפול בבתי החולים. לא הגיוני שהמחבלים האלה שאין להם זכות לטיפול, שהם אינם בני אדם בכלל יתפסו מיטה בבית חולים ישראלי".

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר בתגובה: "כל עציר בטחוני המטופל בבתי החולים בישראל מובא באחריות ובהחלטת משרד הבריאות, גורמי הבטחון או הצבא. הדסה לא מעודכנת בפרטי מעצרו ונסיבותיו של עציר כזה או אחר ובוודאי שאינה מהווה צד כלל באשר להחלטה היכן יטופל".

עימות מחבל בית חולים הדסה הרצל אב שכול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד