כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מבצע אכיפה בפרדס כץ: 27 סוחרי סמים נעצרו

לאחר חודשים ארוכים בהם הופעל סוכן סמוי בשכונה, עצרה המשטרה 27 חשודים בסחר בסמים, בהם חובשי כיפות

צילום ארכיון: דוברות משטרת שרון
צילום ארכיון: דוברות משטרת שרון

במהלך חצי השנה האחרונה, הופעל על ידי מחלק הסוכנים של משטרת מרחב דן, סוכן סמוי שרכש סמים מסוחרים בשכונת פרדס כץ בבני ברק.

בחודשים האחרונים הופעל על ידי מחלק הסוכנים של משטרת מרחב דן סוכן סמוי בשם ש, אשר פעל בקרב סוחרי סמים באזור שכונת פרדס כץ בבני ברק. הסוכן רכש את אמונם של הסוחרים בשכונה והפליל אותם לאחר שרכש מהם סמים ותיעד את העסקאות.

היום (שני) הסתיימה הפעלתו, ושוטרי המחוז עצרו 27 סוחרי סמים אותם הפליל הסוכן, בהם גם חובשי כיפות. מיד לאחר ההפעלה נערך טקס במהלכו גויס הסוכן למשטרה והוענקו לו תעודת שוטר ואקדח מידי מפקד המחוז.

תופעת הסחר בסמים, על כל המשתמע מכך, כולל מכירת הסם לקטינים, פוגעת באיכות חייהם של התושבים באיזור. בנוסף, מהווה מחולל פשיעה משמעותי המביא לאיזור עבריינים המבצעים במקום עבירות רכוש בכדי לממן את רכשית הסמים, וכן מייצרת תופעה של אלימות על רקע סכסוכים ומאבקי שליטה על איזורי הסחר.

משטרת מרחב דן, מקיית מאבק בלתי מתפשר בסוחרי הסמים, ופועלת במהלך כל השנה לאיסוף ראיות על מנת שניתן יהיה להגיש נגד הסוחרים כתבי אישום ולהרחיקם משכונות המגורים. כחלק מהמאבק, הורה מפקד המרחב ניצב משנה שמעון לביא להגביר את הלחץ על סוחרי הסמים ולפעול ביוזמה, בנחישות ובתיחכום נגד העבריינים במשטרה להרחיקם מהרחובות ולמען הגברת תחשובת הביטחון של תושבי השכונה.

מפקד מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו, שיבח את אומץ הלב, הנחישות והיוזמה של הסוכן ושל מחלק הסוכנים במרחב דן ואמר: "במיוחד בימים אלה, חשוב שהציבור ידע כי ישנה משטרה איכותית, חזקה, יוזמת, ולוחמת אשר פועלת לילות כימים, במגוון דרכים במטרה להגן על התושבים ולהגביר את תחושת הביטחון שלהם. יישר כוח לעושים במלאכה."
סמים פרדס כץ חובשי כיפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד