כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כבר 17 שנה

נתון שיא: החברה שהניבה רווחים ב-95% מהפרויקטים שלה

״דווקא היום השקעה נבונה וחכמה יכולה להיות מכריעה״: הכירו את החברה הישראלית הקיימת כבר 17 שנה ש- 95% מהפרויקטים שלה הרוויחו למשקיעים כסף!

נתון שיא: החברה שהניבה רווחים ב-95% מהפרויקטים שלה
מנהלי החברה צילום: SDB - השקעות נדל״ן בחו״ל

המציאות במדינה מפרוץ המלחמה הביא לאי יציבות של השקל, מגמה שרק צפויה להתחזק עם הורדת דירוג האשראי של ישראל. לכן פיזור השקעות במגוון תיקים סולידיים נחשבת בעיני רבים כהשקעה היציבה ביותר. ״משקיע נבון חייב לפזר את ההשקעות שלו, לא מומלץ שכל ההשקעות שלו יהיו חשופות אל מול השקל״, אומרים בחברת SDB, המתמחה באיתור נכסים מניבים בעולם, ומוסיפים: ״הניסיון שלנו בשטח נותן למשקיעים ראש שקט – 59 מתוך 62 הפרויקטים שקידמנו הסתיימו בהצלחה וברווח למשקיעים – וכעת אנחנו מאפשרים למשקיעים להצטרף עם החל מ- $50,000 בלבד להשקעות שלנו״.

המשקיעים של SDB ישנים טוב בלילה

בראש חברת SDB, המוכרת בעולם השקעות הנדל”ן, המחזיקה בפורטופוליו של עשרות נכנסי נדל״ן בארה״ב, אנגליה וספרד, עומדים שרוליק חנוך ודן ליברמן שהחלו את דרכם עוד בשנת 2007. מיום הקמתה של SDB מחויבים בעליה להעניק למשקיעים את הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר, על מנת למקסם את רווחיהם, ולאפשר להם ליהנות משקט ובטחון מלאים לאורך כל תקופת ההשקעה, תוך ניהול ופיקוח מקצועיים ואיכותיים של מיטב המומחים בתחום. מחויבות זו מתממשת הלכה למעשה הודות למודל השותפות – בכל השקעה מעורבת SDB יחד עם משקיעיה, לצד יזם מקומי בעל רקורד עשיר וניסיון מוכח בנדל”ן אשר מהווה שותף אסטרטגי לתהליך, ובנק מקומי המעניק מימון. היתרונות של המודל הם מינוף בנקאי פיזור ההשקעה וחותמת איכות של הבנק המקומי על העסקה.

יש סיבה לכך ש- 95% מהפרויקטים של החברה הרוויחו כסף למשקיעים

הייחודיות של חברת SDB היא ביכולת לזהות מגמות והזדמנויות בשוק הנדל”ן העולמי, ולקבל על פיהן החלטות השקעה אשר מניבות רווחים למשקיעים. מבין עשרות הזדמנויות נדל”ן, פועלת SDB לאתר נכסים להשקעה בעלי פוטנציאל השבחה גבוה במיקומים טובים ובונים תוכנית עסקית עבור הפרויקט באמצעות מיטב המומחים. ״המשקיעים המצטרפים למודל השותפות שלנו מקבלים לאורך כל התהליך עדכונים שוטפים תוך שקיפות מלאה, בנוסף נהנית השותפות מסל הגנות ובטוחות לאורך כל תקופת ההשקעה״, מסכמים בחברה.

להשקעות סיכויים כמו גם סיכונים הקשורים לעולמות הנדל”ן ולנכסים הספציפיים שנרכשים, חשיפה לחברות בשוק הרלוונטי, חשיפה למט”ח וסיכונים נוספים בקשר עם ההשקעה. האמור אינו מהווה “הצעה” לרכישה או מכירה של ניירות ערך. הצעת השקעה למשקיעים ממדינת ישראל, הינה על בסיס פטור לפי חוק ניירות ערך, התשכ”ח– 1968 (“חוק ניירות ערך”) הקובע כי הצעה ומכירה לעד 35 משקיעים (כמפורט בסעיף 15 א(א)(1) לחוק ניירות ערך ובתקנותיו) אשר אינם מנויים בתוספת הראשונה לחוק ניירות ערך או אלה הנמנים על התוספת הראשונה אינה מחייבת פרסום תשקיף שרשות ניירות ערך אישרה את פרסומו. לאור האמור, ההשקעה אינה מוסדרת לפי חוק ניירות ערך ו/או לפי הוראות חוק השקעות משותפות בנאמנות, התשנ”ד- 1994 . ההשקעה וכל חומר פרסומי אודותיה לא אושרו על ידי רשות ניירות ערך בישראל. השותף הכללי, כמו גם יועציו והפועלים מטעמו, אינם מורשים לספק ייעוץ השקעות או ניהול תיקים לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, התשנ”ה- 1995- (“חוק הסדרת העיסוק”) וכל מידע פרסומי שנמסר וכן כל מידע שיימסר לגבי אפשרות השקעה במסגרת הצעה עתידית לא יהווה יעוץ השקעות או שיווק השקעות כהגדרתם בחוק הסדרת העיסוק. בקבלת החלטת השקעה במסגרת הליך המשא ומתן, על המשקיעים לסמוך על בדיקה שהתבצעה על ידם בלבד אודות ההשקעה ותנאיה, לרבות יתרונות וסיכונים הכרוכים בהשקעה, ועליהם לפנות לקבלת ייעוץ מיועצים מתאימים בנוגע לסוגיות משפטיות, חשבונאיות, מיסוייות וכספיות הכרוכות בביצוע ההשקעה.
נדל"ן להשקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד