כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הקולגות משבחים

העיתונאי הזדעזע בשידור חי מההשוואה המקוממת: "הלכת רחוק מאוד"

"הקיצונים בחמאס לא רוצים עסקה, והקיצונים בממשלת ישראל גם הם אומרים שבתנאים הנוכחיים הם לא רוצים עסקה". את הדברים המקוממים הללו אמר מגיש 'ערוץ 12' ערד ניר

העיתונאי הזדעזע בשידור חי מההשוואה המקוממת: "הלכת רחוק מאוד"
יהודה שליזנגר / ערד ניר צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

מגיש ופרשן 'חדשות 12' ערד ניר אמר היום (רביעי) בשידור חי כי "עושה רושם שהקיצונים בשני הצדדים שמנהלים את המשא ומתן, בסך הכל מראים סוג של אחדות דעים. הקיצונים בחמאס לא רוצים עסקה, והקיצונים בממשלת ישראל גם הם אומרים שבתנאים הנוכחיים הם לא רוצים עסקה".

הפרשן הפוליטי של 'ישראל היום', יהודה שלזינגר שהשתתף בפאנל הזדעזע מההשוואה ואמר: "אני רוצה לצאת חוצץ נגד ההשוואה הזאת. הלכת רחוק מאוד, יש לי תחושה שסינוואר רוצה לךמרר את חייהם של החטופים וסמוטריץ ובן גביר רוצים לשחרר אותם".

"אבל לא בעדיפות ראשונה", ציין ערד ניר ושלזינגר המשיך: "עצם זה שמגיש בכיר כמוך אומר כזאת ביקורת, כזאת השוואה. אני חושב שלי זה קשה, לך מותר".

"אני מציין מצב שבו קיצונים בשני הצדדים, זה לא רק חמאס שמונע וזה לא רק ישראל שמונעת", חידד שוב ערד ניר. 

ח"כ טלי גוטליב מ'הליכוד' שיבחה את שליזנגר: "שוב העיתונאי החכם והאמיץ יהודה שלזינגר מזכיר לכתב המשסה והמפלג ערד ניר שמעז להשוות בין השרים סמוטריץ ובן גביר לסינוואר את מקומו. מי צריך אוייבים כשיש את ערד ניר אוייב מבית. רק טעות אחת, ערד ניר הוא לא כתב בכיר. הוא מפלג בכיר, פוגע בחוסנה של המדינה בכיר, בכיר מאד".

גם איש היח"צ והאסטרטגיה יבגני זרובינסקי הזדעזע ושיתף את הקטע: "טוב, אני בשוק. זה לא איזה ערוץ בחו״ל שאפשר להגיד, ״טוב, הם לא איתנו״. ערד ניר, מגיש בכיר בערוץ הכי נצפה בישראל כרגע, יושב ומשווה בין חמאס לסמוטריץ׳ ובן גביר, כאילו באהלן אהלן, והפאנליסט יהודה שלזינגר בקושי יודע איך להגיב לזה", סיכם יבגני.

תגובות רבות נוספות נרשמו לדברים המקוממים ברשתות החברתיות.

יהודה שלזינגר ערד ניר מלחמת חרבות ברזל שחרור חטופים ערוץ 12 חמאס בצלאל סמוטריץ' איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד