כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הבחירות מתקרבות

טראמפ: "ליהודים שמצביעים לביידן יש בעיה במוח"

דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות, ממשיך לתקוף בחריפות את הנשיא ביידן ואמר כי יהודי שמצביע לו "לא אוהב את ישראל, וצריך לעבור בדיקה מוחית"

טראמפ: "ליהודים שמצביעים לביידן יש בעיה במוח"
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ מתמקד לאחרונה בניסיון להשיג את קולם של יהודי ארה"ב, וטען מעל מספר במות כי אלו מהם שתומכים בדמוקרטים - אינם רוצים בטובתה של ישראל. 

באירוע בחירות באטלנטה אמר טראמפ על יריבו:  "ביידן איבד לחלוטין את השליטה על המצב בישראל. צריך לבדוק את המוח של כל יהודי שמצביע למועמד דמוקרטי או לביידן". 

טראמפ הוסיף והסביר כי ביידן נטש את ישראל. בתחילת השבוע הסביר כי הדמוקרטים מעדיפים שלא לדבר על מתקפת הפתע של חמאס כי "ביידן אינו אוהד של ישראל". 

בהזדמנות אחרת השבוע טראמפ תקף את ביידן ואמר כי "יש לו IQ נמוך, הוא לא יודע איפה הוא, במי הוא תומך, הוא לא יודע אם הוא תומך בפלסטינים אבל אני יודע דבר אחד - הוא לא תומך בישראל".

בקמפיין של ביידן הגיבו שיהודי ארה"ב לא צריכים להיות מאוימים על-ידי טראמפ: "זה מה שטראמפ עושה: הוא משתמש בקיטוב ושנאה ככלי נשק פוליטיים, בשעה שהוא רוצה לחזק את עצמו. בנובמבר מצביעים מכל הסוגים ידחו פעם נוספת את הכאוס, האלימות והאיומים שלו".

דונלד טראמפ הנשיא ביידן ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד