כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
חיסול צאצאי הנייה

ראש ממשלה לשעבר! אהוד אולמרט: "הרג הנכדים מטריד אותי מאוד"

"כבר עכשיו אנחנו מצטיירים באופן מאוד לא טוב מכל בחינה שהיא. חייבת להיות בדיקה, במידה והם נהרגו זה דבר שמאוד לא נכון היה לעשות את זה", אומר ראש הממשלה לשעבר

ראש ממשלה לשעבר! אהוד אולמרט: "הרג הנכדים מטריד אותי מאוד"
אהוד אולמרט צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט מתייחס הלילה (חמישי) לחיסול המהדהד בעזה ואומר: "הרג הנכדים מטריד אותי מאוד, כבר עכשיו אנחנו מצטיירים באופן מאוד לא טוב מכל בחינה שהיא. חייבת להיות בדיקה, במידה והם נהרגו זה דבר שמאוד לא נכון היה לעשות את זה". כך אמר לגל"צ והסביר כי "היעד לגיטימי אבל מן הראוי שדרג בכיר היה מאשר את זה".

לדברי ראש הממשלה לשעבר: "צריך להפסיק את המלחמה. היה צריך לעשות את זה לפני 3-4 חודשים, אני מצר שלא אמרתי את זה אז. האפשרות להכנס לרפיח היא הרת סכנות - יתכן ולא נצליח להשיב את החטופים בחיים".

עוד אמר כי "הדרך שבה המהלך הצבאי מנוהל לא טובה, אם היינו עוצרים לפני חודשים ומשחררים את החטופים זה היה הרבה יותר נכון. אי אפשר לטהר את רפיח, יש סכנה גדולה ליחסים עם מצרים - שהיא שותפה אסטרטגית כמו ארה"ב".

אולמרט אינו היחיד שחס על חיי נכדיו של הנייה, גם כתב 'הארץ', חן מענית הגיב לתקיפה הקטלנית וכתב בחשבון ה-X שלו: "אם חיסול הבנים והנכדים של הנייה (על הנינים חסו?) פוגע בסיכוי לעסקת שחרור חטופים אז מה שווה הפעולה הזו? וגם בלי קשר - אנחנו לא הצבא המוסרי בעולם שאמור להימנע מפגיעה בילדים חפים מפשע? תחסלו את הנייה, למה את נכדיו?". 

איש השמאל יריב אופנהיימר זעם כן על התקיפה וכתב: "מחסלים נכדים, ילדים קטנים, שכל חטאם - נכדים של… ואנחנו מתפלאים שהעולם הנאור נגדנו?".

ישראל לקחה אחריות אמש ובהודעה משותפת מטעם צה"ל ושב"כ, נכתב: "צה"ל ושב"כ חיסלו שלושה פעילי חמאס בזרוע הצבאית של ארגון הטרור במרכז רצועת עזה. כלי טיס של חיל האוויר תקפו מוקדם יותר היום (ד') בהכוונה מודיענית של אמ"ן ושב"כ, שלושה פעילים צבאיים של ארגון הטרור חמאס בדרכם לבצע פעילות טרור במרחב מרכז רצועת עזה. 

שלושת הפעילים שהותקפו הינם אמיר הניה, מפקד חוליה בזרוע הצבאית של חמאס, מחמד הניה, פעיל צבאי בארגון הטרור וחאזם הניה, פעיל צבאי נוסף בארגון הטרור". לשון ההודעה.

צה״ל גם אישר כי הפעילים הם שלושה מילדיו של איסמעיל הניה, ראש הלשכה המדינית של חמאס.

עם זאת גורם צבאי אישר כי מוכרת טענה בדבר פגיעה בקרובי משפחה נוספים של הנייה, ביניהם קטין. מידע זה אינו מאומת על ידי צה"ל.

חיסול בעזה איסמעיל הנייה אהוד אולמרט גל"צ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד