כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לקראת קיצוצים

גל העזיבות: ערוץ 13 בקרב בלימה; העורך הבכיר עוזב

ערוץ 13 שממשיך להתמודד עם רייטינג נמוך בדרך כלל, נמצא בקרב בלימה מול גל העזיבות, לצד קיצוצים שבדרך

גל העזיבות: ערוץ 13 בקרב בלימה; העורך הבכיר עוזב
אולפן חדשות 13 צילום: משידורי הערוץ

גל העזיבות את 'חדשות 13' לא פוסק ולפי דיווח של עורך 'וואלה-ברנז'ה' דוד ורטהיים, גם עורך המהדורה המרכזית בארבע השנים האחרונות ניר נוימן הודיע על עזיבתו.

בחברת החדשות של הערוץ מנסים לבלום את גל העזיבות השוטף, כאשר האחרונים הבולטים היו החזאי טל שמאי והמגישים אמנון לוי ואורי קוואל. הזליגה העיקרית הינה לכיוון ערוץ חדש - i24news שנמצא בהקמה ובונה בימים אלה את הצוות שלו על בסיס צוות מנוסה שעורק מהערוצים הקיימים.

בערוץ החדש לא בוחלים באמצעים ולא חוששים לרוקן את הדסק של 'חדשות 13'. הצעות נשלחו בין היתר לפרשני דסק הערבים של 13, צבי יחזקאלי וחזי סימן טוב וגם הפרשן הצבאי אלון בן דוד קיבל הצעה. 

משידורי הערוץאלון בן דודצילום: משידורי הערוץ

העורך הראשי של i24news, הוא ישראל טויטו, מי ששימש בעבר מנכ"ל 'חדשות 13' ולכן הוא מודע למצב בו נמצא הערוץ, עם הרייטינג הצונח והכסף שהולך ואוזל וממקד את כל כוחו לעבר הצוות המובחר היושב שם.

כחלק מהנסיונות לשמר את הצוות, נפגשה הנהלת 'חדשות 13' עם כתב המשטרה יוסי אלי והכתבת המדינית מוריה אסרף וולברג כדי לדבר על ליבם לבל יפזלו לערוץ החדש. כך דווח ב'וואלה'.

עוד מדווח ורטהיים כי לפני מספר שבועות המריאה הנהלת 'רשת 13' ו'חדשות 13' ללונדון הבירה לפגישה עם בעל השליטה ב'רשת 13', לן בלווטניק, ומסתמן כי החברה בדרך לקיצוצים כואבים.

מתוך שידורי ערוץ 13שרון גלצילום: מתוך שידורי ערוץ 13

מי שגויס לאחרונה בניסיון להשיב את הצופים הימניים שעזבו ל'ערוץ 14',  הוא מגיש המהדורה המרכזית ב-14 שרון גל, שצפוי לשוב לכסאו ב'חדשות 13' ולנסות להחזיר קהל ימני שלא בטוח יסלח לו על הזגזג הקצר והחזרה לערוץ שנחשב שמאל ארדקור.

ערוץ 13 גל עזיבות חדשות 13 רשת 13 קיצוצים רייטינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד