כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מאז תחילת המלחמה

טסים לחג? כדאי שתתכוננו: מספר שיא של נוסעים צפויים לעבור בנתב"ג

כבר ביום ראשון הקרוב, עם צאת התלמידים לחופשת הפסח, צפויים לעבור בנתב"ג כ-52,000 נוסעים ב-380 טיסות בינלאומיות. זהו מספר שיא של נוסעים ביום אחד, מאז תחילת המלחמה. היום העמוס ביותר בנתב"ג יהיה לפני ליל הסדר, ביום ראשון 21 באפריל, עם כ-60,000 נוסעים

טסים לחג? כדאי שתתכוננו: מספר שיא של נוסעים צפויים לעבור בנתב"ג
נתב"ג צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

ביום ראשון הקרוב, (14 באפריל), צפויים לעבור בנתב"ג כ-52,000 נוסעים ב-380 טיסות בינלאומיות, וביום ראשון שאחריו, 21 באפריל, יגיע מספרם לשיא של כ-60,000 נוסעים. 

משרד התחבורה, רשות שדות התעופה והנהלת נתב"ג נערכים לתנועת הנוסעים המוגברת בחופשת הפסח ולפיכך תוגבר מערך העובדים בטרמינל 3 ובכל ימי החג תהיה נוכחות מלאה של מנהלים בכירים בטרמינל, בדגש על הימים שבהם צפויים עומסי שיא.

כבר ביום ראשון הקרוב, עם צאת התלמידים לחופשת הפסח, צפויים לעבור בנתב"ג כ-52,000 נוסעים ב-380 טיסות בינלאומיות. זהו מספר שיא של נוסעים ביום אחד, מאז תחילת המלחמה. היום העמוס ביותר בנתב"ג יהיה לפני ליל הסדר, ביום ראשון 21 באפריל, עם כ-60,000 נוסעים. ימי שיא נוספים צפויים להיות בימי חמישי, ה-18 וה-25 באפריל. בסך הכל צפויים לעבור בנתב"ג במהלך החודש כ-1.2 מיליון נוסעים. 

עקב הגידול בביקושים, אישרה ברשות שדות התעופה לכל חברות התעופה את כל בקשותיהן לעונת הקיץ הקרובה, ובכלל זה עבור הטיסות בחג הפסח. 

ברשות אומרים כי הדגש המרכזי בחופשת הפסח יהיה מתן רמת שירות גבוהה ובטוחה תוך הקפדה על הנחיות הביטחון עקב המצב. 

כחלק מהערכות נתב"ג להיקף הנוסעים הגדול, תופעל במהלך חופשת הפסח "סיירת משפחות" שתקל על משפחות עם ילדים ותדאג למעבר מהיר של הליכי הבידוק הביטחוני. כמו כן יפתח מתחם בידוק למחלקות היוקרה של חברות התעופה (למעט אל על) בסמוך לשער 01 במפלס G. באולם הבידוק הביטחוני של כבודת היד יפתחו מסלולי בידוק ייעודיים עבור נוסעים נעזרים ועבור מחלקות היוקרה של חברות התעופה. 

לאור הביקוש של חברות תעופה בינלאומיות לחזור לפעילות מנתב"ג, מאיצה רשות שדות התעופה את המאמצים להפיכת נמל התעופה לנמל דיגיטלי ואת בנייתו של מתחם בידוק נוסף שיאפשר את הגדלת קיבולת הנוסעים. 

טרמינל 1 יפתח לטיסות פנים ארציות כבר בסוף מאי, ולטיסות בינלאומיות החל מ-2 ביוני. 

היעדים המבוקשים ביותר בפסח השנה הם יוון וקפריסין, עם כ-70 המראות ונחיתות ביממה. סך תנועת המטוסים ליעדים אלה במהלך חופשת הפסח, תגיע ל-2,080 טיסות. יעדים מבוקשים נוספים השנה הם ארה"ב, צרפת ואיחוד האמירויות.

לקראת חופשת הפסח והעומסים הצפויים בנתב"ג, קוראת רשות שדות התעופה קוראים לציבור הנוסעים לעשות צ'ק-אין מהבית ולהגיע לנתב"ג שלוש שעות לפני הטיסה. ברחבי הטרמינל פרושים קיוסקים לרישום לטיסה ולהוצאת תג המזוודה, עבור חברות התעופה המשתתפות בתהליך, המאפשרים לשלוח את המזוודה בדלפקי דרופ-אוף של חברות התעופה. נוסעים עם כבודת יד בלבד יוכלו לעבור בידוק בטחוני מהיר במגזר W. כמו כן קוראת רשות שדות התעופה לנוסעים לבדוק היטב את כבודת היד ולוודא כי אין בה חפצים האסורים להטסה כמו נשק או תחמושת.

נתב"ג בן גוריון שדה התעופה בן גוריון טיסות בזול מזוודות פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד