כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
העסקים של העתיד

הכירו את REISDOR – ההזדמנות שלכם לרכוש משרד יוקרתי ישירות מהיזם

עולם העסקים של העתיד יוצא לדרך עם מתחם REISDOR: שני מגדלי משרדים יוקרתיים בני 34 קומות, ובמרכזם מתחם מסחרי וחניון תת קרקעי

הכירו את REISDOR – ההזדמנות שלכם לרכוש משרד יוקרתי ישירות מהיזם
רייסדור צילום: יח"צ

עולם העסקים של מטרופולין המרכז עובר מהפכה עם REISDOR – מגדל העסקים שמשנה את כללי המשחק. עם נוף עוצר נשימה לפארק, סטנדרט בנייה בינלאומי וחדשנות טכנולוגית, תוכלו ליהנות מכל השירותים במקום אחד ואפילו מנגישות תחבורתית מלאה ושפע של חנייה. מסתבר שעולם העבודה החדש כבר כאן.

עולם העסקים של העתיד יוצא לדרך, עם מתחם REISDOR  – שני מגדלי משרדים יוקרתיים בני 34 קומות, ובמרכזם מתחם מסחרי וחניון תת קרקעי. הפרויקט נושק לפארק הירקון ונמצא במיקום אסטרטגי ובנגישות תחבורתית מקסימלית – בסמוך לצירי התחבורה המרכזיים, כביש 4 ותחנות הרכבת. מאחורי הפרויקט עומדת חברת רייסדור יזמות, מחברות הבנייה המובילות בישראל, החולשת על מגוון מיזמי ענק, בהם פרויקטים להתחדשות עירונית, בנייה למגורים, מסחר ועסקים. בימים אלו מציעה החברה הזדמנות ייחודית, לרכישת משרדים בתנאי חוזה המתחייבים למסירת הנכס תוך שלוש שנים ולתשואה מובטחת של 6.5%. באמצעות מודל רכישה ישירות מהיזם, בעלי עסקים יוכלו להבטיח לעצמם השקעה בראש שקט, עם חוזה המגן מפני שינויים בשוק, ומבטיח אפס חשיפה לעליות מחירים.

רוצים לשמוע עוד על הפרויקט? השאירו פרטים>>>

מוצאים ודאות בעולם משתנה

עולם הנדל”ן הישראלי מושפע משינויים ואופנות חולפות, כאשר הטרנד הנוכחי כולל הצטרפות כמשקיע בקבוצת רכישה. לרוב מדובר בהשקעה של הון ראשוני נמוך יחסית, האמורה להעניק זכויות עתידיות לנכס. אלא שבפועל מדובר בהשקעה מרובת סיכונים, הכוללת זמן המתנה ארוך עד קבלת היתר הבנייה, היעדר בטחונות לגביי משך הבנייה ו/או התחייבות לתאריך המסירה של הנכס. כך, בסופו של התהליך, עלות הפרויקט עלולה להיות גבוהה מהמחיר הראשוני בעשרות אחוזים.

לכן, במיוחד בתקופה זו של שינויים מאקרו-כלכליים ואי ודאות עסקית, מומלץ להשקיע בדרך החכמה. על ידי רכישה ישירה מהיזם אתם משקיעים בראש שקט, עם חוזה מגן, המבטיח אפס חשיפה לעליות מחירי בנייה או קרקע, הגנה מעליות ריבית, מדד או שינויים בלוחות זמנים. עם רייסדור, תוכלו לקבל התחייבות חוזית למסירת הנכס, כאשר החברה תפצה אתכם בכל מקרה של עיכוב בלתי צפוי. תאריך אכלוס המשרדים כבר נקבע למאי 26, כלומר בעוד שנתיים בלבד מהיום.

יח"צפרויקט רייסדור בבני ברקצילום: יח"צ

פריים לוקיישן

רחוב הלח”י בבני ברק מוכר כאחד ממתחמי המסחר השוקקים באזור, וכעת הוא עובר מתיחת פנים משמעותית עם הקמת מגדל המשרדים REISDOR. הודות למיקום הייחודי, הסמוך לתחנת הרכבת הארצית, לצד רכבת קלה וגישה נוחה לצירי התחבורה המרכזיים – מסתמן כי הוא עתיד לשנות את כללי המשחק בעולם העסקים של גוש דן.

פרויקט REISDOR תוכנן על ידי משרד האדריכלים המוביל טיטו אומן, מתוך מחשבה על יצירת מרחבי עבודה הרמוניים, הצופים לנוף הפסטורלי של פארק הירקון הסמוך. כל קומת משרדים מתפרסת על שטח של 5500 מ”ר, והמתחם כולו כולל 98,000 מ”ר שטחי משרד. הפרויקט נבנה בחשיבה על חדשנות טכנולוגית ושימוש באמצעים דיגיטליים מתקדמים, דוגמת מערכת כניסה חכמה עם זיהוי פנים, מעליות שקטות ובית הקפה הרובוטי הראשון בארץ. זאת לצד מודל ‘משרד חכם’ עם מגוון אפשרויות שליטה מרחוק. ויש לו גם יתרון מרכזי נוסף – חניון תת קרקעי צמוד המכיל 1000 מקומות חנייה ועמדת טעינה לרכב חשמלי.

את הפרויקט מלווה מחלקת הנדל”ן של החטיבה הקמעונאית בבנק מזרחי טפחות, האמון על הליווי הפיננסי של הפעילות לאורך כל הדרך. בימים בהם בעלי עסקים מוצאים יתרונות כלכליים ברורים ברכישת שטחי משרד, במקום להיות תלויים במחירי השכירות המאמירים – מתחם העסקים REISDOR  פותח שער לעולם העסקים של המחר. עם מודל רכישה ישירות מהיזם, בעלי עסקים יכולים לדעת שהמשרד מובטח להם במחיר שהתחייבו אליו, בלי הפתעות וללא תלות או חשיפה לשינויים.

רייסדור מגדל משרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד