כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
זקוקים לרחמי שמים

טרגדיה קשה: אביו נפטר ימים לפני חתונתו

הגאון רבי יהודה דרעי קורא לכלל הציבור להירתם למענו של החתן יוסף חיים כהן, שהתייתם מאביו ימים אחדים לפני החתונה • "בימים הללו כולנו זקוקים לרחמי שמים מרובים – תורה וגמילות חסדים מצילים מחבלי משיח!"

טרגדיה קשה: אביו נפטר ימים לפני חתונתו
הרב כהן זצ"ל צילום: קופת העיר

הגאון רבי יהודה דרעי שליט"א, רבה של באר שבע, פרסם בימים האחרונים הודעה מצולמת, בה הוא קורא לתושבי עירו ולכל מי ששומע את דבריו, להיחלץ לעזרתו של החתן היתום לבית משפחת כהן, בנו של הרב שלמה דוד כהן זצ"ל, שנפטר בפתע פתאום, ימים אחדים לפני מועדת החתונה המתוכנן של בנו.

לעזרה למשפחה ולהכנסת חתן וכלה הקליקו כאן>>>

מאחר והתאריך המקורי של החתונה נפל בימי השבעה, נאלצה המשפחה לדחות את החתונה בשבוע וחצי, ובשבוע הקרוב תתקיים החתונה בעז"ה. 

הרב שלמה דוד כהן זצ"ל, נפטר בגיל 63, לאחר שבשבת קודש פרשת צו – יום לפני חג הפורים, פרש לשנת לילה כרגיל אך ממנה לא קם. כשניסו בני המשפחה להעיר אותו בבוקר יום השבת, הבינו שהוא מחוסר הכרה. בבית החולים אובחן כסובל מאירוע מוחי חמור מאוד, וטופל במשך ימים אחדים אבל ביום שלישי נאלצו הרופאים לקבוע את מותו, לאחר שהשיב נשמתו ליוצרה. 

הרב דרעי קורא לעזרה צילום: קופת העיר


האבל הכבד מאוד בבית המשפחה, כשבעקבות הטרגדיה, נאלצה המשפחה לדחות את חתונתו של הבן יוסף חיים, תלמיד ישיבה בן 24 שאמור היה להתחתן ביום ראשון של פרשת שמיני. זאת, משום שהמשפחה קמה מה'שבעה' רק ביום שני, ובכזה מקרה אין מנוס אלא לדחות את החתונה בשבוע וחצי. 

בפטירתו הותיר הרב כהן אלמנה ושמונה יתומים, מתוכם שלושה נשואים, אחד נוסף שמתחתן בימים אלו כאמור, ובבית נותרו עוד ארבעה שאינם נשואים. הגדולה מביניהם בת 22 והצעירה בת 16 בלבד, כשבתווך אחות נוספת בת 21 ועוד אח, תלמיד ישיבה בן 19. 

בני המשפחה מספרים שיוסף חיים החתן, בכה בדמעות שליש, וציין כי אביו הבטיח לו שילווה אותו לחופה, וכעת נפטר לבית עולמו ואינו יכול להשתתף באופן פיזי בחתונה. הם הביעו ביטחון מלא שנשמתו של האב בוודאי תרד מהשמים להשתתף בחופתו של בנו האהוב, שאפילו לא יכול להניח הזמנה על קבר אביו. 

בפנייתו לציבור מצין הגאון רבי יהודה דרעי שליט"א שמדובר במצוות הכנסת כלה חשובה ביותר. "מדובר באדם ירא שמים בתכלית שנפטר לדאבוננו הרב בפתאומיות... והבן שלו שנאלץ לדחות את החתונה, ולרש אין כל, אפילו לא העניינים הבסיסיים כדי להתחתן ולבנות לו את הבית הקטן שלו. אנחנו פונים לכולם לעזור להירתם למצווה החשובה הזאת, בפרט בימים הללו שכולנו זקוקים מאוד לרחמי שמים ולזכויות רבות. תורה וגמילות חסדים מצלילים מחבלי משיח".

לעזרה למשפחה ולהכנסת חתן וכלה הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד