כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מתוכננת הפגנה

עבודה בעיניים: המחבל הועבר לבית החולים אחר

בשעות האחרונות מתברר כי המחבל שהועבר אמש מבית החולים הדסה בעקבות מחאת אב שכול, אושפז באסותא אשדוד. הערב מתוכננת הפגנה מול בית החולים בדרישה שלא לאשפז אותו במקום

עבודה בעיניים: המחבל הועבר לבית החולים אחר
מיטת אשפוז צילום: Uri Lenz/FLASH90

תושבי אשדוד מתכננים הערב (חמישי) הפגנת מחאה מול בית החולים אסותא בעיר, אליו הועבר מחבל שאושפז אתמול בבית החולים הדסה. 

בית החולים 'הדסה' פרסם הודעה המתייחסת לנושא: "אנחנו מטפלים כחלק מהמחויבות לשמירה על הדין המקומי והבינלאומי ומסיבות של אינטרסים ביטחוניים, המוגדרים על ידי מערכת הביטחון. בנוסף לצוותי הרפואה מחוייבות מקצועית ואתית ליתן טיפול למי שנזקק. בימים אלו משרד הבריאות עוסק בהסדרת הנושא מול בתי החולים הציבוריים- כלליים בישראל".

מוקדם יותר היום פורסם כי העציר הביטחוני שאושפז אתמול בבית החולים הדסה בירושלים הועבר לאסותא אשדוד לאחר שנמסר כי הועבר למתקן כליאה בשדה תימן. בית החולים הודיע כי "אסותא לא מכיר או מעודכן בנסיבות מעצרו של עציר זה או אחר ובית החולים איננו צד היכן יטופל".

יוסי אלוני, פלאש 90בית החולים אסותא אשדודצילום: יוסי אלוני, פלאש 90

ההורה השכול הרצל חג'אג' פרסם אמש תיעוד שבו הוא נאבק עצמאית כדי לסלק מבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים את העציר הביטחוני שנעצר בעזה ואושפז בבית החולים.  דבר האשפוז עורר סערה וארגון האוהדים 'לה פמיליה'  איים לקיים הפגנה מחוץ לבית החולים

דובר צה"ל הודיע כי העציר אינו מכוח הנוחב'ה. לאחר מכן הודיע בית החולים כי בעקבות הסערה, העצור הביטחוני הועבר בחזרה למתקן הכליאה בשדה תימן וההפגנה שתוכננה בוטלה.  אולם היום התגלה כי העציר הועבר ל'אסותא' ואם לא יילקח משם, הרי שייתכן ונראה הערב מחאה סוערת מחוץ לבית החולים הפרטי.

מחבל חמאס מלחמת חרבות ברזל הדסה הר הצופים אסותא אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד