כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נאום זועם

ראש ממשלת צרפת: המצב בעזה - בגלל פיגוע הטרור הברברי שביצע חמאס

רה"מ הצרפתי אטאל הגן בפרלמנט על ישראל, ותקף: "אפשר רק לחשוב שהרעיון להילחם בעזה צץ בוקר אחד בישראל". עוד תקף את יריביו הפוליטים: "אתם אף פעם לא אומרים מילה על הנפגעים מהטרור שביצע חמאס"

ראש ממשלת צרפת: המצב בעזה - בגלל פיגוע הטרור הברברי שביצע חמאס
ארמון האליזה צילום: דוברות בית הנשיא

ראש ממשלת צרפת גבריאל אטאל נשא נאום בפרלמנט בו הגן על ישראל ומלחמתה בחמאס, ויצא נגד מפלגת השמאל הקיצוני שדרשה את הפסקת ייצוא הנשק לישראל. 

אטאל אמר לנציג מפלגת השמאל: "אני רוצה להזכיר לך, ואני מצטער על כך שאנחנו צריכים לעשות את זה בכל פעם בתשובה על שאלות של מפלגת השמאל הקיצוני, שהמצב הדרמטי שאנחנו נמצאים בו וחווים בעזה, בא בעקבות פיגוע טרור בזוי לחלוטין וברברי שביצע חמאס על אדמת ישראל". 

"כשאני מקשיב לך אפשר רק לחשוב שהרעיון להילחם בעזה צץ בוקר אחד בישראל", אמר. "אתם אף פעם לא אומרים מילה על הקורבנות של הפיגוע שביצע חמאס. אתם אף פעם לא מדברים על החטופים שלנו שעדיין מוחזקים היום בעזה. יש שלושה חטופים צרפתים". 

יחד עם זאת הוסיף: "צרפת הייתה המדינה הראשונה שקראה לעצירת האלימות בעזה באמצעות קולו של הנשיא. הוא גם ספג ביקורת על כך אז. צרפת היא המדינה באירופה שלקחה הכי הרבה יוזמות באו"ם ובדיאלוג עם ישראל ועם כל המדינות באזור, וזה אומר שאתה לא מסוגל לראות את המציאות מלבד האידאולוגיה שלך".

צרפת מלחמת חרבות ברזל נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד